حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان:
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۷
شناسه : 2112
بازدید 613
16

درپی برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف این شهرستان با ارسال پیامی ضمن تشکر از خدمات مثمرثمر مهندس ولی زاده معاون سابق استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ، ابراز امیدواری نمود با معرفی دکتر عزیززاده گرجی بعنوان معاون جدید استاندار وفرماندار ویژه […]

ارسال توسط :
پ
پ

درپی برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف این شهرستان با ارسال پیامی ضمن تشکر از خدمات مثمرثمر مهندس ولی زاده معاون سابق استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ، ابراز امیدواری نمود با معرفی دکتر عزیززاده گرجی بعنوان معاون جدید استاندار وفرماندار ویژه این شهرستان، بسط و توسعه شهرستان بابل شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام رئیس اتاق اصناف چنین آمده است:

سپاس قادرمتعال را که به ما عنایت نمود تا خادم مردم و بازاریان شریف شهرستان بابل باشیم. درآستانه ولادت با سعات امام حسین (ع) و روز پاسدار قرار داریم این روز بزرگ را به مردم عزیز کشورمان  تبریک عرض نموده و از خداوند منان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود امام حسین (ع) به مردم و پاسداران عزیزکشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

واقعیت اینست ؛ جلسات تودیع و معارفه، برای حقیر  بسیار سخت و گران است چون به اقتضا زمان،  از ادامه خدمات مثمرثمر عزیزمان جناب مهندس ولی زاده محروم می گردیم.  ولی چون قرار است  به  جناب دکتر عزیززاده گرجی که برایمان بسیار عزیز می باشند خوش آمد بگوئیم اینگونه جلسات ،  بنوعی قابل تحمل می گردد.  بنده بعنوان خادم بازاریان شریف شهرستان بابل وظیفه خود می دانم از مساعی ارزشمند مهندس ولی زاده فرماندار پرتلاش این شهرستان تشکر ویژه ای داشته باشم . همه می دانیم با شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای مردم کشورمان  بویژه برای بازاریان شریف ایجاد شده است. به ضرس قاطع اعلام می نمائیم در این شرایط سخت و طاقت فرسا تنها امید بازاریان شهرستان بابل حمایت های همه جانبه مهندس ولی زاده بوده است. این بزرگوار همکاری بسیار خوبی با هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف داشته است. علیرغم تعطیلی مکرر بازار برای کنترل بیماری کرونا، بازاریان این شهرستان بخاطر همکاری خوب مهندس ولی زاده، تمام مصوبات ستاد مقابله با کرونا را به دقت اجرا می نمودند. حتی زمانی که مسئولین ستاد مقابله با کرونا شهرستان بابل ازخیرین درخواست می کردند تا نسبت به تامین امکانات بیمارستانها اقدام نمایند بازاریان شهرستان بابل علیرغم خسارت وارده، بپاس همکاری خوب فرمانداری ویژه شهرستان بابل، پیشقدم شده و با تامین امکانات برای بیمارستانهای شهرستان به کمک کادر درمانی شتافتند. اعتقاد راسخ داریم اگر همکاری و تعامل مسئولین بویژه فرمانداری با بازار نبود بیماری کرونا در شهرستان بابل  به این راحتی کنترل نمی شد .

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در ادامه پیامش چنین آورده است:  به همت مسئولین اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل اولین برج اصناف کشور در این شهرستان ساخته شده است .  به اعتقاد مسئولین کشوری که از این برج بازدید داشتند برج اصناف شهرستان بابل در سطح کشور نمونه است . به ضرس قاطع اعلام می نمائیم این برج با حمایت مسئولین شهرستان در راس آن نمایندگان سابق مجلس – جناب مهندس ولی زاده و شورای شهر و شهرداری بابل ساخته شده است بنده بعنوان خادم بازاریان شریف،  از مساعی و حمایت های همه جانبه این عزیزان صمیمانه تشکر می نمایم .امیدواریم مهندس ولی زاده مثل همیشه موفق و موید باشد و مردم شهرستان از خدمات این عزیز مثل گذشته برخوردار گردند.

دربخش پایانی پیام رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل چنین آمده است : ما امروز از خدمات بزرگواری قدردانی می نمائیم و به استقبال بزرگوار دیگری که برایمان خیلی عزیز می باشند می رویم . همه با روحیات و خصوصیات دکترعزیززاده گرجی آشنا هستیم و این عزیز هم مثل مهندس ولی زاده در سمت هایی که داشتند منشا خدمات بودند. امیدواریم با وجود این بزرگوار،  توسعه شهرستان بابل شتاب بیشتری بگیرد و پروژه های زیربنایی بازار این شهرستان شامل  ساخت شهرک های صنفی برای ۵۴ اتحادیه مثل برج اصناف  با همکاری دکتر عزیزاله گرجی  اجرایی گردد . بنده در پایان  به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای مهندس ولی زاده ، مقدم دکتر عزیززاده گرجی را درسمت معاون  استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل گرامی می داریم امیدواریم در زمان صدارت ایشان، همکاری فرمانداری ویژه با بازار شهرستان بیشتر از گذشته گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.