حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت «نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان بابل» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم:
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۱۴
شناسه : 3692
بازدید 403
10

پیام تسلیت «نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان بابل» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم مجید حبیب‌زاده‌مرزونی: با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را به همه شیعیان و خصوصا خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت گفت. انا الحسین مصباح الهدی […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیام تسلیت «نایب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان بابل» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

مجید حبیب‌زاده‌مرزونی:

با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را به همه شیعیان و خصوصا خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت گفت.

انا الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة

محرم ماه قیام و پیام است که دل‌های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می‌سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت ، به خصوص خانواده معظم شاهد و ایثارگر تسلیت عرض نموده، بی تردید در مکتب حسینی درک پیام عاشورا حس عزت نفس و ایستادگی را در خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگر تقویت نموده است. انشالله خداوند متعال ما را از رهروان راستین این نهضت قرار دهد.

سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۴۰۲.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.