حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک «رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل» به‌مناسبت روز ملی اصناف:
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۱
شناسه : 3516
بازدید 94
11

محمود تشکا فیروزجایی: اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت ویژه، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر بزرگ از جامعه اسلامی هست. بی شک اصناف و بازاریان به عنوان قشر عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی […]

ارسال توسط :
پ
پ

محمود تشکا فیروزجایی:

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت ویژه، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر بزرگ از جامعه اسلامی هست.

بی شک اصناف و بازاریان به عنوان قشر عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی و ولایت‌مداری نقش موثر خود را در برهه‌های مختلف تاریخ بزرگ ایران اسلامی به اثبات رسانده است.

اینجانب فرا رسیدن روز ملی اصناف را به هیات رئیسه محترم اتاق اصناف، روسای محترم اتحادیه‌های صنفی، مجموعه همکاران خانواده بزرگ اصناف و کسبه شهرستان بابل تبریک عرض نموده ضمن تشکر از تشریک مساعی و همراهی در پیشبرد امور مختلف، موفقیت و تائیدات الهی را در راستای ارائه خدمت صادقانه به همشهریان محترم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال‌ مهار تورم و رشد تولید مسئلت دارم.

چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.