حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل» به‌مناسب روز ملی اصناف:
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۰۵
شناسه : 3513
بازدید 73
11

رضا_صادقی «عضو پارلمان اتاق اصناف کشور، عضو مجمع نمایندگان اتاق اصناف استان مازندران و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل»: اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام‌گذاری شده و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر بزرگ از جامعه است. بی‌شک اصناف […]

ارسال توسط :
پ
پ

رضا_صادقی «عضو پارلمان اتاق اصناف کشور، عضو مجمع نمایندگان اتاق اصناف استان مازندران و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل»:

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام‌گذاری شده و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر بزرگ از جامعه است.

بی‌شک اصناف و بازاریان به عنوان بخش عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی و دین‌مداری، نقش موثر خود را در برهه‌های مختلف تاریخ میهن بزرگ ایران به اثبات رسانده‌اند.

اینجانب فرا رسیدن روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ اصناف، بازاریان و همکاران محترم در اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف سراسر کشور  تبریک عرض نموده و با تشکر از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده در پیشبرد امور مختلف، موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به هموطنان و شهروندان عزیزم را مسالت دارم.

چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.