حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک روز ملی اصناف توسط نایب‌رئیس اول اتاق اصناف شهرستان بابل:
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۳
شناسه : 3519
بازدید 104
11

مجید حبیب‌زاده‌مروزنی «نایب‌رئیس اول اتاق اصناف و رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان بابل»: اولین روز از تیرماه به نام روز ملی #اصناف نام‌گذاری شده و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است. بدون شک نقش بی‌بدیل اصناف بر کسی پوشیده […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجید حبیب‌زاده‌مروزنی «نایب‌رئیس اول اتاق اصناف و رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان بابل»:

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی #اصناف نام‌گذاری شده و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

بدون شک نقش بی‌بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست؛ اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است، سختی‌های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیت‌های بیشماری در کشور شده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره هزاران #شهید_اصناف و تبریک روز ملی اصناف به جامعه خدمت‌گزار اصناف و بازاریان شهرستان بابل، از تلاش‌ها و خدمات بی‌شائبه این قشر تلاش‌گر در راستای کمک به تولید و رونق چرخ‌های اقتصادی کشور تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم در عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خدمت به رشد و اعتلای ایران اسلامی پیروز و سربلند باشیم.

چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.