حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن روزسیزده بدر (روزطبیعت):
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۵۱
شناسه : 2193
بازدید 665
20

حاج یونس ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن روزسیزده بدر(روزطبیعت) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق چنین آمده است: روزسیزده بدرکه بنام روزطبیعت هم شناخته می شود ازباستانی ترین جشن های ایرانیان به حساب می […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج یونس ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن روزسیزده بدر(روزطبیعت) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق چنین آمده است:

روزسیزده بدرکه بنام روزطبیعت هم شناخته می شود ازباستانی ترین جشن های ایرانیان به حساب می آید. سیزده بدرنماد پاسداشت طبیعت بوده وهست و ایرانیان باستان، طبیعت را بعنوان مظهربرکت وشکوفایی ستایش می کردند. سیزده بدردرفرهنگ سرزمین ایران، پیشینه ای طولانی دارد وبرای مردم کشورمان ازاهمیت بالایی برخورداراست. در زمان های قدیم، مردم این روز را زمان آشتی با طبیعت والگوگرفتن از زایش ونوشدن گیاهان می دانستند و پدربزرگ ها دراین روزبا کاشتن سبزه دردشت ها، ارزش طبیعت را به خود و دیگران یادآوری می کردند. فلسفه سیزده بدر، پناه بردن به طبیعت برای نوشدن و از بین بردن سیاهی ها و تیرگی ها درسال جدید بوده ومردم با شادی در کنار هم در طبیعت، برای خود و دیگران روزهای بهتری را آرزو می کنند. جشن نوروز، زیباترین جشن ایرانیان است مردم کشورمان از گذشته تا به امروز، با شروع فصل بهار ۱۲ روز را به نشانه ۱۲ ماه سال جشن می گیرند و درروزسیزده بدر، جشن های نوروزی را به پایان رسانده و برای کاروزندگی درسال جدید آماده می شوند. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل، ضمن تبریک روزسیزده بدر(روزطبیعت) به شما مردم و بازاریان شریف کشورمان، ازشما مردم عزیز انتظارداریم برای قدردانی و پاسداری ازمیراث وآئین کهن نیاکانمان، دراین روزباستانی؛ ازطبیعت حفاظت بیشتری نمائید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.