حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار:
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۲
شناسه : 1937
بازدید 736
21

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب(س) و روز پرستار را به مردم و بازاریان و پرستاران زحمتکش کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: حضرت زینب(س) درپنجم […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب(س) و روز پرستار را به مردم و بازاریان و پرستاران زحمتکش کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

حضرت زینب(س) درپنجم جمادی الاول سال پنجم هجری درمدینه پا به عرصه گیتی گذاشت و درپرتو انوار وحی و درسایه خورشید ولایت و دامان عصمت بالید و پرورش یافت وبا تعالیم عالیه مربیان عالم وجود، شجره طیبه وجودش به برگ و بار نشست. آنحضرت پا به عرصه گیتی گذاشت تا با انجام رسالت خود، مونس و یار برادر، سالارقافله حسینی وغمخواراسیران باشد. حضرت زینب(س) راه مقاومت در برابر باطل و فداکاری در راه خدا و چشم پوشی ازهمه چیز را درراه برفراشتن پرچم حق به امت نشان داد. ایثار، فداکاری، صبر وبردباری، علم وسیع و دانش وافر، سخنان سنجیده و منطقی آنحضرت در فرصت های حساس توام با آن مظلومیت و ستم های جانکاهی که به ایشان وارده آمده است ازحضرت زینب(س) چهره یک شخصیت بی نظیر، رزم آور شجاع، جهادگر بی باک و سخنورتوانا را در قلوب و اذهان ترسیم نموده و تا چرخ زمان حرکت دارد تا نسل ها درروی زمین حیات دارند و تا زمین دورخورشید می گردد این چراغ فروزان، نورافکن جهانیان ونسل های آینده خواهد بود. درایران روزولادت با سعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است. علت این نامگذاری، پرستاری آنحضرت از امام زمانشان حضرت زین العابدین(ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان خاندان عصمت و طهارت پس از واقعه کربلا بوده است. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب(س) و روزپرستاررا به مردم و بازاریان وپرستاران زحمتکش کشورمان تبریک عرض نموده وازخداوند سبحان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.