حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع):
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
شناسه : 1638
بازدید 1018
30

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

خورشید فروزان خراسان حضرت امام رضا(ع) در روز ۱۱ ذی القعده سال ۱۴۸ هجری قمری درمدینه منوره پا به عرصه گیتی گذاشت و درسن ۳۵ سالگی مسئولیت امامت و حفظ مبانی اسلامی و رهبری شیعیان را بعهده گرفتند. دوران امامت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت با خلافت هارون – امین و مامون مصادف شد. مامون بخاطر ترس از نفوذ معنوی امام رضا(ع) درمیان مردم با مطرح نمودن قضیه ولایتعهدی، آنحضرت را از مدینه به خراسان آورد. امام رضا(ع) به مقتضای مسئولیت خطیرامامت با اوضاع و احوال پیچیده ی خلافت آن روزکه بنام اسلام بر مردم حکومت می شد وظایف متناسب  خود را در راه خدمت به اسلام و مسلمین انجام می داد. خورشید فروزان خراسان  تا آنجا که قدرت و امکان داشت از فرصتی که در سه سال آخرعمرش پیش آمد در بیداری مردم و توجه دادن آنان به اصول و مسائل و پرده برداشتن از چگونگی اغفال آنان به صورت ها و عناوین گوناگون حداکثر استفاده را نمود. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن سالروز ولادت هشتمین امام معصوم، مایه برکت و افتخار کشور ایران ، محبوب دلهای شیعیان حضرت امام رضا(ع) را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک عرض نموده و ازخداوند سبحان استمداد می طلبم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.