حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن روزاصناف:
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
شناسه : 1636
بازدید 942
24

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن اول تیر روز اصناف را به مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: اول تیربنام روزاصناف نامگذاری شده است چون اصناف یکی ازبزرگترین نهادهای مدنی در کشورمی […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن اول تیر روز اصناف را به مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

اول تیربنام روزاصناف نامگذاری شده است چون اصناف یکی ازبزرگترین نهادهای مدنی در کشورمی باشد که توسط مردم اداره می شود. این نهاد مدنی در کنترل بازار و قیمت گذاری کالاها نقش بسیار موثری دارد. اصناف و بازاریان از دوران گذشته تا به امروز همواره در تاریخ این مرز و بوم نقش بی بدیل و سازنده ای داشته وهم اکنون نیز هرچه به جلو حرکت می نمائیم شاهد شکوفایی و نقش آفرینی و حضور پررنگ اصناف درچرخه های مختلف اقتصاد کشورمی باشیم. امام خمینی (ره) درکلامی گهربارازبازاریان و اصناف به عنوان بازوان نهضت نام بردند. این قشرزحمتکش در قبل ازانقلاب و در دوران پیروزی و پس از آن بویژه در ایام دفاع مقدس و روزهای سازندگی نشان دادند که پیوندی ناگسستنی با بدنه نظام و آحاد جامعه اسلامی دارند و به دلیل فراگیر بودن خدمات بازاریان و استفاده عمومی مردم از این خدمات، این قشرعظیم جامعه می تواند نقشی موثر و سازنده درمراودات اجتماعی کشور داشته باشد. گستردگی نقش اصناف امروز تا بدانجا پیش رفته که در اکثرصحنه های اجتماعی – اقتصادی – سیاسی و فرهنگی شاهد حضور موثروآگاهانه بازاریان شریف بوده تا آنجا که می توان از این قشر پرتعداد بعنوان بازویی برای دولتمردان درپیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی نام برد. با توجه به نقش برجسته اصناف درپیشبرد اهداف کشور، ازمسئولین انتظارمی رود به تناسب فعالیت این زحمتکشان عرصه اقتصاد وتلاش های اثر گذرآنان، درحل ورفع موانع و مشکلات موجود درمسیرفعالیت بازاریان شریف اهتمام بیشتری نمایند.اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن تبریک فرارسیدن اول تیر روز اصناف به مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان ، دوام توفیقات بازاریان شریف را ازدرگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.