حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف از خدمات درمانی ارائه شده  مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان بابل به مردم:
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۵
شناسه : 1775
بازدید 875
19

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت چهلمین سالروز تاسیس مرکز اورژانس  115 در دیداری با رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی این شهرستان ازخدمات درمانی ارائه شده این مرکز به مردم شهرستان بابل تقدیر نمودند. در این دیدار که لعلی – ظرافت – پوررضا – کبودتبارو صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق […]

ارسال توسط :
پ
پ

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت چهلمین سالروز تاسیس مرکز اورژانس  115 در دیداری با رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی این شهرستان ازخدمات درمانی ارائه شده این مرکز به مردم شهرستان بابل تقدیر نمودند.

در این دیدار که لعلی – ظرافت – پوررضا – کبودتبارو صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل حضور داشتند حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ به رئیس و پرسنل زحمتکش این مرکز خطاب به آنها چنین گفتند: پرسنل زحمتکش اورژانس ۱۱۵ خدمات خوبی به مردم بویژه بیماران ارائه کرده و می کنند با توجه به شیوع بیماری کرونا خدمات پرسنل زحمتکش اورژانس ۱۱۵ مضاعف گردید یقین داریم  اگر نبود این خدمات، بیماران با مشکل مواجه می شدند ما امروز خدمت رسیدیم تا حضوراً ضمن اعلام آمادگی کامل اتاق اصناف و بازار شهرستان بابل برای حمایت و همکاری بیشتر با کادر درمانی ، از زحمات حضرتعالی و پرسنل زحمتکش مرکزاورژانس شهرستان بابل صمیمانه تشکر نمائیم امیدواریم با همکاری و تعامل تمام مسئولین بیماری کرونا مهار گردد و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

لعلی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی شهرستان بابل در ارائه خدمات به مردم در شرایط سخت کرونایی ، ابراز امیدواری نمود با همکاری بیشتر مردم با کادر درمانی و اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا، این بیماری بصورت کامل ریشه کن گردد .

در ادامه این دیدارظرافت – پوررضا – کبودتار و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ به رئیس و پرسنل زحمتکش این مرکزو قدردانی از خدمات ارائه شده این مرکز به مردم ، آمادگی بازار شهرستان بابل را برای همکاری همه جانبه با کادر درمانی برای مقابله با بیماری کرونا اعلام داشتند و ابراز امیدواری نمودن با همکاری متقابل این بیماری مهار گردد.

دراین دیدار دکتر ابوالقاسم لعلی رئیس مرکز حوادث و  فوریت های پزشکی( اورژانس ۱۱۵ ) شهرستان بابل ضمن تشکر از ابراز محبت هیات رئیسه اتاق اصناف خطاب به این عزیزان چنین گفت: با شیوع بیماری کرونا ، تلاش کردیم بهترین و بیشترین خدمات را به بیماران ارائه نمائیم تا این عزیزان با مشکل بیشتری مواجه نشوند خوشبختانه مردم و بازاریان شریف شهرستان بابل حمایت خوبی از کادر درمانی نموده   و بسیاری از نیازهای درمانی بیمارستانها را تامین کردند تا کادر درمانی با امکانات بهتری به جنگ این بیماری منحوس برود .

وی از حمایت های بازار شهرستان بابل از کادر درمانی تشکر کرد و یادآورشد : اعتقاد راسخ داریم بدون حمایت مردم و بازاریان شریف نمی توانستیم این همه خدمات به بیماران ارائه نمائیم بازاریان شریف شهرستان بابل علیرغم اینکه با شیوع بیماری کرونا بخاطر تعطیلی مکرر بازار خسارت زیادی محتمل شدند با این اوصاف برای حمایت از کادر درمانی بسیاری از نیازهای درمانی بیمارستانها را تامین کردند بنده وظیفه خود می دانم از مساعی بازاریان شریف صمیمانه تشکر نمایم و امیدوارم در سایه این تعامل وهمکاری بتوانیم این بیماری را بصورت کامل مهار نمائیم.

به گفته ابوالقاسم لعلی ، هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل با ساخت برج اصناف یک یادگاری ماندگار از خود به جا گذاشته است چون برج اصناف شهرستان بابل در سطح کشور بی نظیر است امیدواریم با تداوم این اقدامات توسعه بازار شهرستان بابل شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان بابل در پایان خطاب به اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف چنین گفت : در دوسال گذشته خیرین نیک اندیش – مردم و بازازیان شریف شهرستان بابل  حمایت خوبی از مرکزاورژانس ۱۱۵ داشتند این عزیزان با اهدای زمین و ساخت مرکز ما را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم یاری دادند. امیدواریم با تداوم این حمایت ها بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه نمائیم .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، در پایان این دیدار حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق با اهدای لوح سپاس به دکتر ابوالقاسم لعلی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان بابل از تلاش شبانه روزی ایشان و  پرسنل این مرکز قدردانی نمود.

در لوح سپاس اهدایی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی چنین آمده است:

جناب آقای دکترابوالقاسم لعلی

ریاست محترم مرکزحوادت و فوریت های پزشکی ( اورژانس ۱۱۵) شهرستان بابل

با سلام و احترام

درود بی‌پایان بر شما که برای مهار بیماری کرونا از آسایش خود چشم پوشیده‌اید و در کنار سایر جهادگران کادر درمانی بدون هیچ چشمداشت مادی، فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود با  ارائه خدمات پزشکی به عزیزان نیازمند ، به مبارزه با ویروس کرونا و هراس ناشی از ان پرداخته‌اید. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو داشته و از تخصص و مهارت حرفه ای خود بیماران را بهره مند می­سازند به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند .  با این وجود رسالت خود دانسته با اهدای این لوح سپاس از عزم و همت والای تان در این جهاد فی سبیل الله قدردانی نموده  واز درگاه ایزد منان برای شما  موفقیت و بهروزی مسئلت نمائیم.

                                                 حسین لعلی

                                       رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.