حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
قدردانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابل از همکاری گسترده اتاق اصناف و بازار این شهرستان برای کنترل بیماری کرونا در این شهرستان:
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 1795
بازدید 893
14

مهندس میزایی رئیس بهداشت محیط  مرکز بهداشت شهرستان بابل به نمایندگی از سوی دکترجوانیان رئیس این مرکزبا حضور در برج اصناف در دیداربا آقایان لعلی و نبی زاده رئیس و دبیر اتاق اصناف از تعامل وهمکاری گسترده اتاق اصناف و بازارشهرستان بابل با مسئولین درمانی این شهرستان جهت کنترل بیماری کرونا صمیمانه تشکرنمودند. وی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهندس میزایی رئیس بهداشت محیط  مرکز بهداشت شهرستان بابل به نمایندگی از سوی دکترجوانیان رئیس این مرکزبا حضور در برج اصناف در دیداربا آقایان لعلی و نبی زاده رئیس و دبیر اتاق اصناف از تعامل وهمکاری گسترده اتاق اصناف و بازارشهرستان بابل با مسئولین درمانی این شهرستان جهت کنترل بیماری کرونا صمیمانه تشکرنمودند.

وی در ادامه خطاب به رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل چنین گفتند: بنده در طول دوسال گذشته درتمام جلسات ازهمکاری خوب هیات رئیسه اتاق اصناف و بازار شهرستان بابل با کادردرمانی این شهرستان برای کنترل بیماری کرونا تشکر نموده ام  امروز خدمت رسیدم تا با تقدیم لوح سپاس جناب دکترجوانیان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابل حضوراً از همکاری خوب شما قدردانی نمایم امیدواریم با تعامل و همکاری هم بتوانیم این بیماری را مهار و از بین ببریم.

دراین دیدارحاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از ابراز محبت مسئولین مرکز بهداشت خطاب به مهندس میرزایی چنین گفت: همه باید تلاش کنیم تا کادردرمانی بیماری کرونا را کنترل نماید خوشبختانه هم مردم وهم بازاریان شریف شهرستان بابل همکاری خوبی با کادردرمانی داشتند. بازاریان شریف علیرغم اینکه با شیوع بیماری کرونا بخاطرتعطیلی های مکررخسارت زیادی متحمل شدند با این اوصالف  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی مسئولین، نیاز ها و امکانات پزشکی کادردرمانی را تامین کردند تا این عزیزان با امکانات بهتری بیماری کرونا را کنترل نمایند. بنده بعنوان خادم این عزیزان صمیمانه ازهمت بلند بازاریان شریف  و تلاش شبانه روزی  کادر درمانی شهرستان بابل برای کنترل بیماری کرونا  تشکر می نمایم .

وی افزود: ما انتظارداشتیم همانگونه که بازاریان درشرایط سخت کمک کارمسئولین بوده و هستند مسئولین هم درشرایط بحرانی کمک کار بازاریان شریف باشند تا این عزیزان بیش ازاین متحمل خسارت نشوند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درپایان ابراز امیدواری نمود با همکاری بیشتر مردم و تلاش کادردرمانی بیماری کرونا برای همیشه از بین برود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، مهندس میرزایی رئیس بهداشت محیط  مرکز بهداشت به نمایندگی از سوی دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهد اشت شهرستان بابل لوح سپاس رئیس این مرکز را به حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف اهداء کردند.

درلوح سپاس رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابل به رئیس اتاق اصناف چنین آمده است :

جناب آقای حاج حسین لعلی رئیس محترم اتاق اصناف شهرستان بابل

نقش آفرینی جامعه ی بزرگ اصناف در تمام برهه های زمانی از آغاز تا به امروز با شرایط سخت اقتصادی برکسی پوشیده نیست . اصناف در طول هجده ماه گذشته خسارت زیادی را متحل شدند و علی رغم شرایط نامطلوب اقتصادی و زیان های وارده به کسب و کارها، همکاری گسترده و شایسته ای را در اجرای تعطیلی های گریزناپذیربخصوص در پیک پنجم کرونا داشتند و این گروه از اصناف و بازاریان از ابتدای شیوع کرونا بیشتر ازهر قشردیگری درمصاف با این بیماری متضرر شده و همواره در رعایت پروتکل ها ی بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها، همکاری در روند تولید ماسک ، تهیه کپسوهای اکسیژن و اکسیژن سازخانگی و مشارکت در تهیه بسته های معیشتی از کمک های مومنانه، اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی را که نشان از حمایت و مردم داری قاطبه اعضای جامعه صنوف شهرستان است را به انجام رسانده اند.  اینجانب برخود لازم می دانم اززحمات و پیگیریهای اتاق اصناف شهرستان بابل که با تدبیر همراهی شایسته و مناسبی در کاهش خسارتهای وارده به جامعه و اصناف داشته اید ودر مدیریت زنجیره تامین و توزیع کالا و خدمات ، نیازمندیهای مردم را در اولویت قرار داده اید، تقدیر نمایم.  اینجانب ضمن قدردانی از خانواده بزرگ اصناف، خصوصا جنابعالی ، تشکر  خود را از یکایک کسبه خدمتگزار این شهرستان ابراز داشته و آرزوی سلامتی ، بهروزی ، برکت و رونق در کسب و کاربرای همه عزیزان را از ایزدمنان خواستارم.

                                                              دکترمصطفی جوانیان

                                     معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.