حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
دیداررئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل  با معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه :
۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۲۶
شناسه : 1705
بازدید 1194
19

بمناسبت هفته دولت رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل با حضور در فرمانداری ، با مهندس زاهد پاشا معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه این شهرستان دیدار کردند. در این دیدار که تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت – لعلی – ظرافت – پوررضا – کبودتبار- نبی زاده و صبوریان اعضای […]

ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت هفته دولت رئیس اداره صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل با حضور در فرمانداری ، با مهندس زاهد پاشا معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت – لعلی – ظرافت – پوررضا – کبودتبار- نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف حضور داشتند .  اقایان تشکا فیروزجایی رئیس اداره صمت و لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تبریک هفته دولت  و تشکر از همکاری خوب مهندس زاهد پاشا در بسط و توسعه بازار این شهرستان چنین گفتند:  خوشبختانه آقای مهندس زاهد پاشا ضمن شرکت  منظم در جلسات کمیسیون نظارت ، همکاری خوبی در جهت تحقق اهداف هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل جهت توسعه بازار دارند ما وظیفه خود می دانیم در هفته دولت از همکاری خوب این بزرگوار تجلیل نمائیم.

در ادامه این دیدار صمیمی مهندس زاهد پاشا معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان بابل از ابراز محبت مسئولین بازار تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود روند توسعه بازار که چند سالی است به همت هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل  شروع شده است بطور کامل محقق گردد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، در پایان این دیدار حاج حسین لعلی به نمایندگی از سوی هیات رئیسه و بازار این شهرستان با اهدای لوح تقدیر به مهندس زاهد پاشا ازهمکاری خوب این عزیز با بازار شهرستان بابل تقدیر نمود.

در متن لوح تقدیر رئیس اتاق اصناف به معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان بابل چنین آمده است :

جناب مهندس محمد زاهد پاشا

معاونت محترم برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری ویژه شهرستان بابل

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت  به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند. بدینوسیله ضمن تبریک هفته دولت  این لوح سپاس را بپاس  زحمات حضرتعالی برای بسط و توسعه شهرستان بابل وهمکاری  بی شائبه با بازاراین شهرستان تقدیم محضر ارزشمندتان می نمایئم . از درگاه ایزد منان برای جنابعالی  موفقیت و بهروزی مسئلت داریم.

                                                               با تشکر

                                               رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

                                                           حسین لعلی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.