حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
درخواست بازاریان شهرستان بابل از مسئولین جهت بازگشایی واحدهای صنفی:
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۰۴
شناسه : 984
بازدید 1273
38

با ابلاغ دستورالعمل مسئولین ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مجدد بازار شهرستان بابل بخاطر قرمز شدن این شهرستان ، گروهی از بازاریان صنف های مختلف با حضور در اتاق اصناف این شهرستان ، از مسئولین شهرستان بابل و اتاق اصناف خواستند تا نسبت به بازگشایی بازار این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام […]

ارسال توسط :
پ
پ

با ابلاغ دستورالعمل مسئولین ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مجدد بازار شهرستان بابل بخاطر قرمز شدن این شهرستان ، گروهی از بازاریان صنف های مختلف با حضور در اتاق اصناف این شهرستان ، از مسئولین شهرستان بابل و اتاق اصناف خواستند تا نسبت به بازگشایی بازار این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند.

 در پی اعتراض تعدادی از بازاریان به تعطیلی مجدد بازار شهرستان بابل ، مهندس ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با حضور در اتاق اصناف مسائل و مشکلات بازاریان این شهرستان را از نزدیک مورد  بررسی قرار داد.

بازاریان حاضر در اتاق اصناف   درجلسه ای با  حضور مهندس ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه – آقایان لعلی – ظرافت – کبودتبار – نبی زاده و خانم پوررضا اعضای  هیات رئیسه اتاق اصناف،  ضمن بیان مسائل و مشکلات بازار این شهرستان از مسئولین خواستند نسبت به رفع مشکلات بازاریان اقدام نمایند.

در این جلسه حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن خیر مقدم گویی به بازاریان و فرماندار ویژه خطاب حاضرین در جلسه  چنین گفت : واقعیت اینست جناب مهندس ولی زاده معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل توجه ویژه ای به بازار این شهرستان دارند ، ایشان  همیشه دغدغه داشته و دارند  تا آنجا که ممکن است کسب و کار واحدهای صنفی ادامه یابد متاسفانه بعضی مواقع تصمیمات بصورت ملی اتخاذ می گردد و همین امر باعث می شود این عزیز و اعضای هیات رئیسه اتاق نتوانند بصورت صددرصد از منافع بازاریان شریف دفاع نمایند .

وی افزود : هم ما و هم فرماندارویژه از تعطیلی مجدد بازار نگران هستیم با این اوصاف تلاش می کنیم مشکلات شما بزرگواران را به مسئولین اعلام تا درصورت امکان راهکاری برای ادامه فعالیت واحدهای صنفی اتخاذ گردد.

در این جلسه نبی زاده دبیر اتاق اصناف شهرستان بابل خطاب به حاضرین در جلسه چنین گفت : ما می دانیم شما بزرگواران بخاطر رکود موجود در بازار با مشکلات زیادی مواجه بوده و هستید از منظر ما خواسته شما بحق است امیدواریم با حضور فرماندار محترم راهکاری برای رفع مشکلات شما اتخاذ و اجرا گردد.

در ادامه این جلسه  تعدادی از  بازاریان ، کاهش درآمد واحدهای صنفی  – رکود موجود در بازار- استیجاری بودن واحد های صنفی – عدم همکاری بانک ها در استمهال بدهی بازاریان را  از جمله مشکلات واحدهای صنفی  اعلام و خطاب به مسئولین حاضر در جلسه چنین گفتند : اگر مسئولین نسبت به باز نمودن بازار اقدام نکنند اکثر بازاریان شهرستان بابل نه تنها ورشکست خواهند شد بلکه ادامه فعالیت برای انها میسور نخواهد بود.

این عده از مسئولین خواستند نسبت به بازگشایی بازار در زمان و ساعتی مشخص با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدام تا بازاریان بتوانند در این شرایط سخت بصورت کجدارو مریز ادامه فعالیت نمایند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، پس از اعلام نقطه نظرات بازاریان این شهرستان ، مهندس ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل خطاب به این عزیزان چنین گفت : در اسفند ماه سال گذشته بیماری کرونا در شهرستان بابل شیوع یافت به همت شما بازاریان شریف موفق شدیم این بیماری را کنترل نمائیم چون شما عزیزان با تعطیل نمودن بازار ، مسئولین را برای کنترل بیماری یاری دادید بنده وظیفه خود می دانم از همت بلند شما بزرگواران صمیمانه تشکر نمایم.

وی افزود: برایمان بسیار سخت و آزار دهنده است که به شما عزیزان مجدداً اعلام نمائیم بازار را تعطیل کنید واقعیت اینست این تصمیم ، تصمیم شهرستانی نیست و تصمیم ملی است  به شما اطمینان می دهیم هیچ گونه تصمیمی در این زمینه در شهرستان گرفته نمی شود .

مهندس ولی زاده خطاب به بازاریان شهرستان بابل چنین گفت : ما مشکلات شما بزرگواران و رکود موجود در بازار و شرایط شما را درک نموده و می دانیم با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، حتی اگر واحدهای صنفی بازهم باشند درآمد موجود کفاف زندگی شما بازاریان شریف را نمی دهد چون بیشتر واحدهای صنفی استیجاری هستند واقعیت اینست ما راضی نیستیم که بازار شهرستان بابل مجدد تعطیل شود ولی این تصمیم ملی است شما بزرگواران می دانید زمانی که شرایط شهرستان بابل نارنجی بود و بازار می بایست ساعت ۶ تعطیل شود ما سخت نمی گرفتیم تا شما بزرگواران با مشکل مواجه نشوید . در شرایط موجود بنده از شما عاجزانه تقاضا می کنم برای اینکه بتوانیم بازار شهرستان را در ماههای بهمن و اسفند مدیریت نمائیم با ما همکاری نمائید چون تصمیم تعطیلی بازارشهرستان بابل یک تصمیم ملی است و ما فقط باید اجرا نمائیم .

وی افزود: برایم سخت و ناراحت کننده است اجرای این تصمیم، اگر شما بزرگواران همت نمائید ما هم مدیریت می نمائیم تا ظرف چند روز آینده بتوانیم وضعیت قرمز شهرستان را به نارنجی تبدیل نمائیم تا شما مثل گذشته بتوانید تا ساعت ۶ فعالیت نمائید .

فرماندار ویژه شهرستان بابل در ادامه خطاب به حاضرین در جلسه یادآورشد: ما در کنار شما هستیم و به شما قول می دهیم درجلسه ای که با مسئولین شهرستان بابل داریم مسائل و مشکلات شما بزرگواران را بررسی و راهکاری برای رفع مشکلات اتخاذ و اجرایی نمائیم .

مهندس ولی زاده در پایان چنین گفت : تمام موارد و مشکلات و راهکارهای  اعلام شده در جلسه را به مسئولین استان مازندران و کشور اعلام خواهیم نمود تا راهکاری برای تامین  خواسته شما بزرگواران اتخاذ و اجرایی  گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.