حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تاکید مسئولین اتاق اصناف و اداره تعزیرات شهرستان بابل بر تعامل و همکاری بیشتر:
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۴
شناسه : 1715
بازدید 1197
24

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل با حضور در اداره تعزیرات  در دیداری صمیمی  با مسئولین  این  اداره بر تعامل و همکاری  بیشتر تاکید کردند.  لعلی – ظرافت – پوررضا- کبودتبار– نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل با حضور در اداره تعزیرات با آقای محمد نجفی سواد رودباری […]

ارسال توسط :
پ
پ

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل با حضور در اداره تعزیرات  در دیداری صمیمی  با مسئولین  این  اداره بر تعامل و همکاری  بیشتر تاکید کردند.

 لعلی – ظرافت – پوررضا- کبودتبار– نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل با حضور در اداره تعزیرات با آقای محمد نجفی سواد رودباری رئیس این اداره دیدار کردند. دراین دیدار صمیمی ، حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تقدیروتشکر ازهمکاری خوب رئیس و پرسنل زحمتکش اداره تعزیرات با هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف این شهرستان چنین گفت : همکاری خوب و سازنده اداره تعزیرات با هیات رئیسه اتاق زمینه را برای  رفع مشکلات بازاریان شریف و بسط و توسعه بیشتر بازار شهرستان بابل فراهم کرده است .

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در پایان خطاب به رئیس اداره تعزیرات چنین گفت: بنده و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل امروزخدمت رسیدم تا ارادت خودمان را به پاس همکاری خوب حضرتعالی و پرسنل زحمتکش اداره تعزیرات با هیات رئیسه و بازار شهرستان حضورا خدمتتان اعلام نمائیم. امیدواریم با تداوم این همکاری ، ارائه خدمات به بازاریان شریف مطلوبتر گردد .

همچنین در این دیدار ظرافت – پوررضا – کبود – نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق هم از همکاری خوب اداره تعزیرات با بازارشهرستان بابل تشکرکردند.

در ادامه این دیدار صمیمی ، آقای نجفی رئیس اداره تعزیرات شهرستان بابل ضمن تشکر از ابراز محبت رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف چنین گفت: ما هم اعتقاد داریم هرچه همکاری مسئولین بیشتر شود ارائه خدمات به مردم مضاعف تر خواهد شد. اداره تعزیرات شهرستان بابل آمادگی کامل دارد تا برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم و شتاب گرفتن توسعه بازار با هیات رئیسه اتاق و بازارشهرستان همکاری بیشتری نماید امیدواریم این همکاری و تعامل، رضایت کامل مردم را در پی داشته باشد.

آقای نجفی از همکاری خوب آقای نبی زاده عضو هیات رئیسه اتاق با اداره تعزیرات شهرستان بابل تشکر کرد وخطاب به هیات رئیسه اتاق چنین گفت: خوشبختانه آقای نبی زاده دبیر محترم اتاق اصناف شهرستان بابل  همکاری خوبی با اداره تعزیرات دارند این تعامل و همکاری باعث می شود بسیاری از مشکلات بازاریان شریف مرتفع گردد.

درپایان این دیدار حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به نمایندگی ازسوی هیات رئیسه اتاق با اهدای لوح سپاس به آقای محمد نجفی سواد رودباری از همکاری ایشان و اداره تعزیرات شهرستان بابل با هیات رئیسه و بازار شهرستان تقدیرنمودند.

در لوح سپاس اهدایی رئیس اتاق به رئیس اداره تعزیرات شهرستان بابل چنین آمده است :

جناب آقای محمد نجفی سواد رودباری

ریاست محترم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند. بدینوسیله این لوح سپاس را بپاس همکاری  بی شائبه حضرتعالی با اتاق اصناف و حمایت همه جانبه ازبازاریان شریف شهرستان بابل تقدیم محضر ارزشمندتان می نمائیم از درگاه ایزد منان برای جنابعالی  موفقیت و بهروزی  مسئلت داریم.

                                                                         باتشکر

                                                     رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

                                                                      حسین لعلی

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل هیات رئیسه اتاق اصناف پس از دیدار با رئیس اداره تعزیرات ، با آقای حمید رضا رمضانی معاون اداره تعزیرات شهرستان بابل  هم دیدار کردند در این دیدار رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از همکاری خوب معاون اداره تعزیرات شهرستان بابل با مسئولین بازار، به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق با اهدای لوح سپاس به آقای حمید رضا رمضانی از همکاری خوب ایشان با هیات رئیسه اتاق و بازار شهرستان بابل تقدیر نمودند.

در لوح سپاس اهدایی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به معاون اداره تعزیرات چنین آمده است :

جناب آقای حمید رضا رمضانی

معاونت محترم تعزیرات حکومتی شهرستان بابل

نهایت سپاس و قدردانی را خدمت حضرتعالی ابراز می داریم که در سایه الطاف خاصه ی الهی سالیان متوالی با سخت کوشی و والامنشی به مردم و بازاریان شریف شهرستان بابل خدمت می نمائید. بدینوسیله این لوح سپاس به پاس همکاری بی شائبه حضرتعالی با اتاق اصناف وارائه خدمات صادقانه به بازاریان شریف شهرستان بابل پیشکش محضر ارزشمندتان می نمائیم. توفیق، قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد

                                                           با تشکر

                                               رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

                                                             حسین لعلی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.