حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
با حضور رییس اتاق اصناف شهرستان بابل؛
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۵۹
شناسه : 3475
بازدید 160
11

همایش ملی واکسن کسب‌وکار در بابل برگزار شد رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل و نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران» در حاشیه این همایش با بیان اینکه چتر بازاریابی فراتر از رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان است، خاطرنشان کرد: برخی برندها چنان این چتر را بالای سر مشتری‌ها قرار می‌دهند که در راستای […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش ملی واکسن کسب‌وکار در بابل برگزار شد

رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل و نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران» در حاشیه این همایش با بیان اینکه چتر بازاریابی فراتر از رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان است، خاطرنشان کرد: برخی برندها چنان این چتر را بالای سر مشتری‌ها قرار می‌دهند که در راستای ارائه محصولات خودشان، مشتریان را فراتر از وفاداری، وادار به بروزرسانی و استقبال از برند خود می‌کنند.

صادقی در ادامه بیان داشت: در فضای فعلی کسب‌وکار باید تلاش کرد با آموزش‌ها و استراتژی‌های مناسب، این چتر مارکتینگ را بالای سر مشتری‌های خود قرار دهیم‌.

محمد منیری، مدرس حوزه کسب‌وکار با اشاره به اینکه صاحب برندها باید ابتدا خودشان رشد کنند تا پرسنل را بتوانند در راستای اهداف خودشان رشد دهند، افزود: هیچوقت جلوی کارکنان خودتان نگویید: من! زیرا اگر تیم خوبی نداشته باشید، شما نیز نمی‌توانید رشد کنید.

گفتنی است صبح امروز با حضور رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل» همایش ملی «واکسن کسب‌وکار» در بابل برگزار شد.

پنج‌شنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۲.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.