حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
اصناف بابل واکسینه می‌شوند؛
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۴۱
شناسه : 3445
بازدید 90
10

استقبال اتاق اصناف بابل برای برگزاری همایش با شعار «واکسن کسب‌وکار» برای واحد‌های صنفی شهرستان بابل روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل: روز گذشته در نشست محمد منیری «مدرس و مشاور کسب‌وکار» با رضا صادقی «رییس اتاق اصناف بابل»، درخصوص برگزاری همایش ویژه کارآفرینان و مدیران کسب‌وکار با عنوان «واکسن کسب‌وکار» بحث و تبادل‌نظر شد. در […]

ارسال توسط :
پ
پ

استقبال اتاق اصناف بابل برای برگزاری همایش با شعار «واکسن کسب‌وکار» برای واحد‌های صنفی شهرستان بابل

روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل:

روز گذشته در نشست محمد منیری «مدرس و مشاور کسب‌وکار» با رضا صادقی «رییس اتاق اصناف بابل»، درخصوص برگزاری همایش ویژه کارآفرینان و مدیران کسب‌وکار با عنوان «واکسن کسب‌وکار» بحث و تبادل‌نظر شد.

در این نشست رضا صادقی «نماینده مازندران در پارلمان اصناف ایران» از اهمیت نحوه برخورد مناسب و تکریم مشتری توسط فروشنده تاکید نموده و خاطرنشان کرد: بابل از گذشته به‌نام بارفروش شهرت داشته و تلاش ما این است که جایگاه اصناف و بازار را با افزایش تکنیک‌های مهارت‌‌های ارتباطی و برخورد مناسب با مشتریان، ارتقا بخشیم.

 همچنین در این جلسه محمد منیری «مدرس و مشاور کسب‌وکار» به نقطه‌نظرات خود درخصوص اهمیت بالا بردن مهارت‌های فردی و گروهی در جهت افزایش بهره‌وری کسب‌وکارها پرداخت.

رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل» نیز با اعلام آمادگی خود نسبت به برگزاری چنین همایش‌هایی، افزایش مهارت‌های ارتباطی اصناف و بازاریان را نقطه عطف پیشرفت و توسعه کسب‌وکارها برشمرد.

علاقه‌مندان برای حضور در همایش «واکسن کسب‌وکار» می‌توانند با ورود به سایت http://Www.drmohammadmoniri.com/shop/ و با استفاده از کد تخفیف ASNAF_BABOL از تخفیف بیش از ۳۰ درصدی این همایش آموزشی بهره‌مند شوند.

 همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۳۸۴۶۶۸۳۳ یا ۰۹۰۳۱۹۷۷۷۳۰ تماس حاصل نمایند.

آدینه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.