حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی:
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۴۴
شناسه : 1778
بازدید 910
21

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تسلیت رئیس اتاق چنین آمده است: دشمنان اسلام با به شهادت رساندن امام حسین(ع) قصد نابود کردن دین اسلام را داشتند […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تسلیت رئیس اتاق چنین آمده است:

دشمنان اسلام با به شهادت رساندن امام حسین(ع) قصد نابود کردن دین اسلام را داشتند و در طول تاریخ تلاش کردند تا حادثه کربلا به کلی فراموش شود. شیعیان برای مقابله با این ترفند دشمنان اسلام ازهرمناسبتی استفاده می کردند که یکی از این مناسبت ها روز اربعین است. درحال حاضراربعین حسینی عظیم ترین تجمع جهان است دراین روزعاشقان ولایت با حضوردربارگاه ملکوتی آنحضرت، عشق به ائمه اطهاررا بار دیگر متجلی می سازند واین تجلی عشق ودلدادگی به خداوند و ائمه اطهار برای همیشه برقلوب مسلمانان ماندگار خواهد ماند. امام حسین (ع) و یاران باوفایش در کربلای معلی به همه درس آزادگی آموختند تا زیربارظلم نروند و برای پیروزی برمستکبرین قیام نمایند. دراربعین حسینی به خوبی می توان نمایشی عظیم از برادری بین مسلمانان را به وضوح مشاهده کرد چون مرزهای جغرافیایی شکسته می شود وافرادی ازسراسرجهان با سنین مختلف گردهم می آیند و دراجتماعی عظیم مذهبی و فرهنگی به دنیا ثابت می نمایند ایمان مردم به ائمه اطهار به هیچ وجه از قلوب عاشقان ولایت محو نخواهد شد. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان استمداد می طلبیم به عظمت امام حسین (ع) و یاران باوفایش،به مسلمانان جهان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.