حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن عید مبعث آخرین سفیر الهی حضرت محمد(ص):
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۵۲
شناسه : 2107
بازدید 619
15

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن عید مبعث آخرین سفیرالهی ختم رسل حضرت محمد(ص) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان و مسلمانان جهان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: ۲۷ رجب یکی ازبزرگترین و محبوب ترین […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن عید مبعث آخرین سفیرالهی ختم رسل حضرت محمد(ص) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان و مسلمانان جهان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

۲۷ رجب یکی ازبزرگترین و محبوب ترین وامین ترین مردان عالم ازسوی خداوند منان برای هدایت و رهبری بشربه پیامبری معبوث شد تا انسانها را ازتاریکی جهل ونادانی به روشنایی عشق و ایمان هدایت کند. حضرت محمد مصطفی(ص) به پیامبری مبعوث و مامور شدند تا آئین چند خداپرستی و بت پرستی را اززمین بردارند و آئین خداپرستی را رواج و پیام وحی را به مردم برساند. روزمبعث، روز مرگ قساوت ها و شرارت ها و روزمرگ جهل و شرک و پرستش های ناروا بود. پیامبراسلام مبعوث شدند تا اخلاق انسانها را اصلاح و کامل نماید و اخلاق زشت و ناپسند را از آنان بزداید و اخلاق نیکو و پسندیده را جایگزین آن سازد چنان که رسول گرامی اسلام(ص) آشکارا فرمودند:(همانا به پیامبری برانگیخته شده ام تا ارزشهای اخلاقی را به کمال برسانم) در روزگاری که مردم درحیرت و گمراهی وهواپرستی و فتنه اندوزی دست به گریبان بودند خداوند سبحان بهترین بندگان و سرآمد پیامبران را که سرّخلقت و رازآفرینش بود به رسالت مبعوث گردانید تا شعله هدایت را برافروزد و نشانه های رستگاری را در سراسرجهان ثابت و استوار نماید تا روشنی خواهان ازاین آفتاب فروزان هدایت، بارقه ای گیرند و رهروان راه، درسیاهچالهای ضلالت گام ننهند. خداوند با بعثت پیامبر(ص) نعمت وحجتش را برجهانیان کامل کرد. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن عید مبعث آخرین سفیرالهی حضرت محمد(ص) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان و مسلمانان جهان تبریک عرض نموده و ازخداوند سبحان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مردم کشورمان و مسلمانان جهان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.