حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و روزپدر:
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۱۷
شناسه : 2095
بازدید 667
19

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر را به عاشقان شجره طیبه امامت و ولایت و رهپویان راه حقیقت و پدران خوب کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر را به عاشقان شجره طیبه امامت و ولایت و رهپویان راه حقیقت و پدران خوب کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

حضرت علی(ع) در ۱۳ رجب سال۳۰ عام الفیل در خانه خدا دیده به جهان گشود که در تاریخ بشریت سابقه نداشته وبعد از آن نیز تکرارنشده است. تولد در خانه کعبه، فضیلتی ویژه حضرت علی(ع) است و خدای متعال تنها آنحضرت را به چنین امتیازی کرامت نموده است. امشب؛ مردی گستره آفاق را روشن می کند که شجاعتش، شجاعت تمام شجاعان را بی رنگ کرده و کودکی خواهد خندید که عدالت را تفسیری عاشقانه خواهد کرد. هنگامی که حضرت محمد(ص) اعلام دریافت وحی الهی نمود حضرت علی(ع) که ۱۰ ساله بود به پیامبراسلام ایمان آورد ودرحوادث گوناگون، همواره درکنارآنحضرت قرار داشت و پس ازارتحال پیامبراسلام ، سی سال زندگی نمود. عبادت و راز و نیاز شایسته به درگاه الهی، تفسیر قرآن کریم و حل مسائل دینی، پاسخ به پرسش های دانشمندان، بیان حکم بسیاری از رویدادهای نوظهوردر اسلام، تربیت و پرورش گروهی پاک ضمیر با روح آماده برای سیر و سلوک، سرکشی ودلجویی و یاری به یتیمان و ستمدیدگان ومظلومان، کار و کوشش برای تامین زندگی بسیاری ازبینوایان و درماندگان ازجمله برنامه های امام علی(ع) درزمان غصب خلافت آن امام همام و پس ازآن بوده است. ضبط و کتابت وحی(قرآن مجید) بعنوان یکی از کتابان وحی وحافظان قرآن و تنظیم بسیاری از اسناد تاریخی وسیاسی، ازجمله فضایل و کارهای حساس وپرارج امام علی(ع) بوده است. سالروزولادت با سعادت امام علی(ع) بنام روز پدر نامگذاری شده است. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل میلاد اسوه شکیبایی، تندیس تقوا و پارسایی، مشعل حق و حقیقت، جلوه جمال الهی وجلال کبریایی، الهام بخش اخلاص و معرفت حضرت علی(ع) و روز پدر را به عاشقان شجره طیبه امامت و ولایت و رهپویان راه حقیقت و پدران خوب کشورمان تبریک عرض نموده و ازخداوند منان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.