حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر:
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۴۷
شناسه : 1607
بازدید 1181
25

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن عید سعید فطررا به رهبر معظم انقلاب- مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق چنین آمده است : در فرهنگ اسلامی اولین روزماه شوال به عنوان عید فطر […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن عید سعید فطررا به رهبر معظم انقلاب- مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق چنین آمده است :

در فرهنگ اسلامی اولین روزماه شوال به عنوان عید فطر وجشن بازگشت به فطرت انتخاب شده است زیرا مسلمانان روزه دار درطول ماه مبارک رمضان با ارتباط های پی درپی با خداوند متعال و استغفاراز گناهان به تصفیه روح و جان خویش همت گماشته و از تمام آلودگی های ظاهری و باطنی که بر خلاف فطرت آنهاست خود را پاک نموده و به فطرت واقعی خود برمی گردند.عید روزی است که خداوند منان جوایز رحمانی اش وانعام رحیمی خویش را به بندگانش بعدازیک ماه اعتراف به بندگی و طلب آمرزش و عرض نیازوتمنا اعطا می کند. فطرت پاک انسان درطول سال دراثرغبارهای جهل و نادانی وغفلت به انواع گناهان و معصیت ها مبتلا شده و ازحقیقت خود دورمی شود و در نتیجه دچار خودفراموشی و خدافراموشی می گردد اما با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، درپرتو فضای معنوی این ماه و تلاش های خویش به یک زندگی نوین دست می یابد که می توان آن را ” بازگشت به خویشتن ” نامید. طبق فرمایش امام علی (ع) روزه داران در شب عید فطراز تمام آلودگی ها و پلیدی ها پاک می شوند و کمترین پاداش خود را که پاکی وپاکیزگی است دریافت می نمایند. عید فطر روزجشن همه مسلمانان بخصوص روزه دارانی است که بخوبی به وظیفه الهی و بندگی خود عمل کرده و باید منتظر دریافت پاداش باشند. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در این ماه پرفضیلت برای ملت سرافرازایران اسلامی، فرارسیدن عید سعید فطررا به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپرور وبازاریان ولایتمدارکشورمان ومسلمانان جهان تبریک عرض نموده از ایزدمنان استمداد می طلبم به برکت این روز بزرگ به مردم کشورمان توفیق بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.