حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر:
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۴:۲۳
شناسه : 1477
بازدید 1251
31

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع) و آغاز ایام البیض و روز پدررا به رهبر معظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار و پدران خوب کشورمان تبریک گفتند.  به گزارش روابط عمومی اتاق […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع) و آغاز ایام البیض و روز پدررا به رهبر معظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار و پدران خوب کشورمان تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل در قسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) درسیزدهم رجب سال ۳۰ عام الفیل درخانه خدا متولد گردید که در تاریخ بشریت سابقه نداشته و بعد از آن نیز تکرار نشده است، هنگامی که حضرت محمد(ص) اعلام دریافت وحی الهی نمود حضرت علی(ع) که درآن زمان ۱۰ ساله بود به پیامبر اسلام ایمان آورد . حضرت امیرالمومنین علی(ع) ده سال پیش از بعثت پیامبر(ص) دیده به جهان گشود و درحوادث تاریخ اسلام همواره در کنار پیامبر اسلام (ص) قرار داشت و پس از درگذشت آنحضرت نیز سی سال زندگی نمود. عبادت و راز و نیاز شایسته به درگاه الهی، تفسیر قرآن کریم و حل مسائل دینی ، پاسخ به پرسش های دانشمندان ملل و شهرهای دیگر، بیان حکم بسیاری از رویدادهای نوظهور دراسلام ، تربیت و پرورش گروهی پاک ضمیر با روح آماده برای سیر و سلوک ، سرکشی و دلجویی و یاری به یتیمان و ستمدیدگان و مظلومان ، کاروکوشش برای تامین زندگی بسیاری از بینوایان و درماندگان از جمله برنامه های امام علی(ع) در زمان غصب خلافت آن امام همام (ع)  وپس از آن بود. ضبط و کتابت وحی ( قرآن مجید) بعنوان یکی از کتابان وحی و حافظان قرآن و تنظیم بسیاری ازاسناد تاریخی و سیاسی و نوشتن نامه های تبلیغی و دعوتی، ازجمله فضایل وکارهای حساس و پرارج امام علی(ع) بوده است . حضرت علی(ع) درهمه جنگهایی که پیغمبر اکرم(ص) شرکت فرموده بودند حاضر بود به جز جنگ تبوک که پیامبر اسلام(ص) آنحضرت را در مدینه به جای خود نشانده بودند در هیچ جنگی پای به عقب نگذاشت و ازهیچ حریفی روی نگردانید چنانچه پیامبر اسلام(ص) فرمود: ( هرگزعلی ازحق وحق ازعلی جدا نمی شود) . اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل میلاد اسوه شکیبایی ، تندیس تقوا و پارسایی ، مشعل حق و حقیقت ، جلوه جمال الهی و جلال کبریایی، الهام بخش اخلاص و معرفت حضرت علی(ع) وآغاز ایام البیض که به روز پدر نامگذاری شده است را به عاشقان شجره طیبه امامت و ولایت ورهپویان راه حقیقت وپدران خوب کشورمان تبریک عرض نموده و ازخداوند منان استمداد می طلبم به برکت وجود ذی وجود اولین اختر تابناک امامت وولایت به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.