حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
درخواست انجمن خیرین اصناف و بازاریان شهرستان بابل از بازاریان برای تامین نیازهای ضروری بیمارستانها و بیماران کرونایی:
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۴۴
شناسه : 1691
بازدید 932
22

انجمن خیرین اصناف و بازاریان شهرستان بابل از بازاریان خواست با توجه به حاد شدن بیماری کرونا در سطح  این شهرستان نسبت به تامین نیازهای ضروری بیمارستانهای شهرستان بابل  اهتمام جدی نمایند. انجمن خیرین اصناف و بازاریان شهرستان بابل  بمنظور حمایت بهتر و بیشتر از کادر درمانی این  شهرستان جلسه اضطراری برگزار کرد. در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

انجمن خیرین اصناف و بازاریان شهرستان بابل از بازاریان خواست با توجه به حاد شدن بیماری کرونا در سطح  این شهرستان نسبت به تامین نیازهای ضروری بیمارستانهای شهرستان بابل  اهتمام جدی نمایند.

انجمن خیرین اصناف و بازاریان شهرستان بابل  بمنظور حمایت بهتر و بیشتر از کادر درمانی این  شهرستان جلسه اضطراری برگزار کرد. در این جلسه بسیار مهم که اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف – روسای اتحادیه های صنفی – خانم فیروزپور عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان بابل حضور داشتند.  حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه بازاریان شریف این شهرستان از کادر درمانی خطاب به این عزیزان چنین گفت: متاسفانه شرایط شهرستان بابل بخاطر حاد شدن بیماری کرونا مناسب نیست و کادر درمانی بیمارستانها در شرایط دشواری قرار دارند ما وظیفه داریم در این وضعیت بحرانی به کمک کادر درمانی بشتابیم و تا آنجا که در توان داریم نسبت به تامین نیازهای ضروری بیمارستانهای شهرستان اقدام نمائیم تا کادر درمانی خدمات بیشتری به بیماران ارائه نمایند.

لعلی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی شهرستان بابل، آمادگی بازار این شهرستان را برای تامین نیازهای ضروری بیمارستانها اعلام داشت و از مردم خواست با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی،  کادر درمانی را یاری نمایند.

در ادامه این جلسه خانم مرمر فیروزپور عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان بابل ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه بازاراین شهرستان از کادر درمانی، خطاب به این عزیزان چنین گفت: همه می دانیم شهرستان بابل از نظر بیماری کرونا در شرایط مناسبی قرار ندارد ، کادر درمانی شهرستان تمام توانشان را برای ارائه خدمات به بیماران بکار گرفته است و بیمارستان های شهرستان با تمام امکانات در خدمت بیماران کرونایی می باشند واقعیت اینست بیمارستانها برای ارائه خدمات بیشتر به امکانات نیاز دارند ما می دانیم بازاریان شریف شهرستان بابل علیرغم اینکه بخاطر تعطیلی بازار خسارت زیادی متحمل شدند یار و یاور کادر درمانی بودند و بسیاری از امکانات بیماران کرونایی و بیمارستانها  را تامین کردند ما ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه بازاریان شریف و مسئولین بزرگوار اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی از شما بزرگواران انتظار داریم نسبت به تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان یحیی نژاد اقدام نمائید تا کادر درمانی این بیمارستان بتوانند خدمات بهتری به بیماران کرونایی ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، در پی درخواست خانم مرمرفیروزپور عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان بابل ازبازاریان این شهرستان جهت تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان یحی نژاد ، اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال نامه ای به روسای اتحادیه های صنفی این شهرستان از این عزیزان و بازاریان شریف شهرستان بابل خواست برای تامین نیاز ضروری بیمارستان یحیی نژاد اهتمام ویژه نمایند.   در متن نامه اتاق اصناف شهرستان بابل  به روسای اتحادیه های صنفی چنین آمده است .

ریاست محترم اتحادیه های صنفی شهرستان بابل           ( فوری و حائز اهمیت)

باسلام و احترام

چو عضوی به درد آورد روزگار                            دگر عضوها را نماند قرار

باعنایت به وضعیت فوق حاد شهرستان و کمبود شدید امکانات پزشکی جهت بیماران کرونایی  علی الخصوص اکسیژن که تنها  وسیله درمان بیماران حاد بوده و هجوم بی وقفه بیماران متقاضی که عملاً به نوعی بیمارستان های این شهر را با قحطی اکسیژن مواجه داشته و کادر درمان را باتمام ایثار ناچار به تسلیم نموده است. برآن شدیم تا بار دیگر دست به دامان همت شما جوانمردان و راد روشان گردیم.

در این زمانه نابسامان هجوم عفریت مرگ که متاسفانه گریبانگیر اکثرخانواده ها گردیده و در صورت اهمال دیگر خانواده ها را  نیز به کام خود خواهد کشید. بسیج همگانی و اهتمام در ایجاد سد دفاعی در مقابله با آن ناگزیر خواهد بود. 

 لذا  تمام همت خود را به عالی ترین شکل برای نجات انسان بکار گرفته و بار دیگر در زمانه ای که با ماه محرم و عزای شهادت سرور و سالار شهیدان عالم حسین بن علی (ع ) قرین گردیده ؛ فرموده این امام همام را  مبنی  بر :  هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی ؟ اینبار  صلای کادر درمان ؛  پاسخ گفته و در تهیه یک دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان شهید یحیی نژاد(با مبلغی حدود ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۵ ریال کمکها به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۰۹۸۹۸۶۲۲ یا شمار حساب ۸۹۱۱۱۳۴۴۶۸ انجمن خیرین اصناف بابل  ابتیاع نموده ) و همچنین انشاء الله دیگر بیمارستانهای نیازمند دست بیعت خواهیم داد و به جنگ مرگ خواهیم رفت و بار دیگر انسانیت و بودن را به خودمان هبه کرده و در این کور سوی نور زندگی با ایجاد اکسیژن بارقه امید را بر نگاه معصومانه در جستجوی نفس بیماران، ارزانی می داریم .

                                                  عجالت در پاسخ به جانی بسته است

                                                                    حسین لعلی

                                                    رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.