حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تاکید  هیات رئیسه اتاق اصناف و سرپرست شهرداری بابل جهت تعامل و همکاری بیشتر:
۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
شناسه : 1698
بازدید 922
21

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل در دیداری صمیمی با مهندس دابوئیان سرپرست شهرداری بابل آمادگی کامل اتاق اصناف و بازار این شهرستان جهت همکاری همه جانبه باشهرداری این شهر را اعلام داشتند . به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، لعلی – ظرافت – کبودتبار- پوررضا و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور […]

ارسال توسط :
پ
پ

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل در دیداری صمیمی با مهندس دابوئیان سرپرست شهرداری بابل آمادگی کامل اتاق اصناف و بازار این شهرستان جهت همکاری همه جانبه باشهرداری این شهر را اعلام داشتند .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، لعلی – ظرافت – کبودتبار- پوررضا و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف با حضور در شهرداری بابل با مهندس دابوئیان سرپرست شهرداری این شهر دیدار کردند . در این دیدار صمیمی حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تبریک و آرزوی موفقیت بیشتر برای مهندس دابوئیان چنین گفتند: هر زمان همکاری و تعامل اتاق اصناف و شهرداری بابل بیشتر می شود توسعه این شهر شتاب بیشتری می گیرد . بازار همیشه حامی شهرداری بوده و خواهد بود چون اعتقاد راسخ داریم هر چه حمایت بازار از شهرداری این شهربیشتر گردد مردم شریف بابل از خدمات بیشتری  بهره مند می شوند با همین منظر امروز خدمت رسیدم تا حمایت همه جانبه بازار را از جنابعالی و شهرداری بابل اعلام نمائیم ، امیدواریم این تعامل و همکاری توسعه بیشترشهر را در پی داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل  در پایان ضمن تشکر از همکاری و حمایت های  خوب مهندس کبود – حاج حکیم ومهندس کیانی شهرداران گذشته شهر بابل ازاتاق اصناف و بازار این شهر  ،  خطاب به مهندس دابوئیان چنین گفت: می دانیم حضرتعالی یک فرد  متخصص ودلسوز هستید و  از همه مهمتر همیشه برای رفع مشکلات مردم و دستگاههای اداری پیش قدم بوده اید . امیدواریم اینبار هم مردم و بازاریان شریف شهر بابل  از تخصص و دلسوزی شما بهره کافی و وافی ببرند.

در ادامه این دیدار آقای ظرافت نائب رئیس اتاق اصناف ضمن ابراز مسرت از انتخاب مهندس دابوئیان بعنوان سرپرست شهرداری بابل خطاب به ایشان چنین  گفتند:  بازار ، همیشه حامی شهرداری بوده است  انتظار مسئولین اتاق و بازاریان شریف شهربابل از اعضای محترم شورای شهر و شهرداری این شهر اینست درجلسات تدوین دفترچه عوارض کسبی ، از مسئولین بازار هم دعوت نمایند  تا هم بازاریان شریف از  تعیین عوارض کسبی مناسب رضایت داشته باشند و هم شهرداری بابل بتواند با کسب درآمد مناسب ، نسبت به توسعه شهر اقدام نماید.

همچنین در این دیدار خانم پوررضا – آقایان کبود تبار و صبوریان عضو هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف ضمن ابراز مسرت از انتخاب مهندس دابوئیان بعنوان سرپرست شهرداری بابل ، آمادگی کامل بازار شهرستان بابل را برای همکاری متقابل اعلام داشتند.

در ادامه این دیدار صمیمی مهندس دابوئیان سرپرست شهرداری بابل ضمن تشکر از ابراز محبت مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل خطاب به این عزیزان چنین گفت : ما هم اعتقاد داریم هر زمان همکاری شهرداری با مسئولین اتاق اصناف و بازاریان شریف بیشتر می شود  توسعه شهر هم شتاب بیشتری می گیرد خوشبختانه با درایت هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل برج اصناف که  در سطح کشور بی نظیر می باشد به بهره برداری رسید . به زعم بنده این برج نماد بازار شهرستان و مایه افتخار مردم این شهرستان  است . شهرداری بابل  آمادگی کامل دارد برای حل مشکلات برج و عوارض کسبی با مسئولین اتاق همکاری همه جانبه داشته باشد امیدواریم با همکاری هم بتوانیم مشکلات مردم و بازاریان شریف شهر بابل را مرتفع سازیم.

وی در پایان چنین گفت : نگاه ما به بازارشهرستان بابل ، نگاه درآمدی نیست بلکه اعتقاد راسخ داریم با همکاری هم می توانیم بسیاری از مشکلات شهر بابل را مرتفع سازیم ، این قول را به شما بزرگواران می دهیم در تمام زمینه ها با شما و بازاریان شریف همکاری نمائیم تا در سایه این همکاری،  هم بازاریان و هم مردم شریف شهر بابل منتفع شوند امیدواریم با تعامل هم بتوانیم به مردم این شهر خدمات بیشتری ارائه نمائیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.