حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تاکید فرماندهان نیروی انتظامی و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل برتعامل و همکاری بیشتر برای حل مسائل ومشکلات بازاریان :
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۹
شناسه : 2063
بازدید 780
25

فرماندهان نیروی انتظامی و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل راهکارهای لازم برای تعامل و همکاری بیشتر جهت  ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر و رفع مسائل و مشکلات بازاریان این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند. در این جلسه صمیمی که با حضورسرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی – سرهنگ پولایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندهان نیروی انتظامی و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل راهکارهای لازم برای تعامل و همکاری بیشتر جهت  ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر و رفع مسائل و مشکلات بازاریان این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه صمیمی که با حضورسرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی – سرهنگ پولایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و سرهنگ محمدی رئیس اداره اماکن عمومی نیروی  انتظامی – لعلی – ظرافت – پوررضا – کبودتبار – نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف ویوسف نیا رئیس اتحادیه عکاسان شهرستان بابل در سالن اجتماعات اتاق برگزار شده بود . دو طرف ضمن بررسی مسائل و مشکلات بازاریان و نحوه ارائه خدمات بهتر به بازاریان شهرستان بابل ، پیرامون نحوه نظارت بیشتر در واحد های آرایشگران زنانه مستقر در مجتمع ها و منازل بحث و تبادل نظرکردند واز صاحبان این واحدها خواستند  شئونات اسلامی  را کاملا رعایت نمایند.

همچنین دراین جلسه مسئولین نیروی انتظامی و هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل از اتحادیه عکاسان خواستند  از فیلمبرداری  و عکاسی  در تالارها و باغ ها نظارت بیشتری داشته باشند تا شئونات اسلامی دراین مکانها دقیقا رعایت گردد.

درادامه این جلسه هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل  ضمن تشکرازتعامل و همکاری خوب مسئولین  نیروی انتظامی با اتاق اصناف و بازار این شهرستان، از این عزیزان  خواستند تا موانع موجود در خصوص صدور پروانه کسب برای بعضی از اتحادیه های مرتبط را مرتفع نمایند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل فرماندهان نیروهای انتظامی شهرستان بابل قول مساعد دادند تا با تعامل بیشتر خواسته هیات رئیسه اتاق اصناف را محقق سازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.