حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
برخورد سریع واحد بازرسی اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی با گرانفروشی در یکی از واحدهای صنفی شهرستان بابل:
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
شناسه : 2060
بازدید 633
22

واحد بازرسی اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل دریک اقدام هماهنگ و سریع با گرانفروشی یک واحد صنفی در این شهرستان برخورد نمودند . درپی نشر کلیپی در فضای مجازی مبنی بر گرانفروشی یکی از واحدهای صنفی لوکس فروشی و تزیینات اتومبیل در این شهرستان ، مدیر بازرسی اتاق اصناف و قاضی شعبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

واحد بازرسی اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل دریک اقدام هماهنگ و سریع با گرانفروشی یک واحد صنفی در این شهرستان برخورد نمودند .

درپی نشر کلیپی در فضای مجازی مبنی بر گرانفروشی یکی از واحدهای صنفی لوکس فروشی و تزیینات اتومبیل در این شهرستان ، مدیر بازرسی اتاق اصناف و قاضی شعبه دوم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل در یک اقدام هماهنگ و مشترک،  ضمن بازرسی از این واحد صنفی ، موارد مطرح شده در کلیپ را بدقت بررسی کردند، دربررسی ها انجام شده  موارد مطرح شده در کلیپ برای مدیربازرسی و قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل مسلم و محرز گردید .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، برای این واحد صنفی متخلف، از سوی واحد بازرسی اتاق اصناف و قاضی شعبه دوم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل پرونده تنظیم و برای صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.