حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع):
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۱۱
شناسه : 1579
بازدید 1022
29

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز شهادت اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است: […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز شهادت اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است:

بیست و یکم ماه رمضان مصادف است با سالروز شهادت ابرمردی که برای آمدنش خانه خدا شکافت و برای رفتن اولین عاشق اسلام، فرق مبارکش را براساس کینه و عداوت شکافتند تا اولین شهید محراب شود و در بهترین لحظه و مکان بر روی زمین دعوت حق را لبیک گوید.

پیامبراکرم(ص) حضرت علی (ع) و خودشان را از یک شجره می دانستند و می فرمودند( من و علی پدر این امت هستیم من شهر علم هستم و علی درب آن) حضرت علی(ع) نخستین کسی است که به اسلام ایمان آورد و نخستین کسی است که هرگز غیر خدای یگانه را نپرستید.

امیرالمومنین (ع) به شهادت تاریخ و اعتراف دوست ودشمن در کمالات انسانی نقیصه ای نداشته و در فضایل اسلامی نمونه کاملی از تربیت پیامبر اسلام (ص) بود. امام علی (ع) در صبحگاه نوزدهم ماه مبارک رمضان سال ۴۰ توسط شقی ترین انسان ها ( عبدالرحمان ابن ملجم مرادی) مجروح و در ۲۱ رمضان به شهادت رسید. با شهادت آن بزرگواراسلام تنها نگهبان دلسوز و یگانه حامی واقعی خود را از دست داد و مسلمانان از برکت وجود پیشوایی محبوب، زمامداری  عادل – امامی عالم – رهبری رووف و مهربان محروم شدند. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن سالروز شهادت اولین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع) را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان استمداد می طلبم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مسلمانان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.