حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن:
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۳۷
شناسه : 1650
بازدید 1060
23

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۰ تیر را بنام روز صنعت و معدن نامگذاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۰ تیر را بنام روز صنعت و معدن نامگذاری کرده است اختصاص این روز بنام صنعتگران و معدنکاران پر تلاش کشورمان فرصت مناسبی است تا به مهم ترین موتورمحرکه اقتصاد کشوریعنی بخش صنعت ومعدن نگاهی اندیشمندانه شود چون این بخش مثل اصناف کشور در زمینه اشتغال وافزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور نقش بسزایی دارد. استخراج معادن ومعدنکاری و توسعه صنعت درزمینه های گوناگون صنعتی از دیرباز درکشورما متداول بوده و بعضی ازمورخین نوشته اند که مردم ایران ازاولین کسانی بوده اند که مس را استخراج و ذوب نموده اند. وجود منابع و ذخایرسوختی و سایرمواد معدنی مورد نیاز صنایع در نقاط مختلف کشورمان این امکان را به مسئولین می دهد تا با استفاده از این پتانسیل و ظرفیت با یک برنامه ریزی صحیح و دراز مدت زمینه را برای توسعه بخش صنایع و معادن فراهم نمایند. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل روز صنعت ، معدن را به صنعتگران ومعدنکاران پرتلاش کشورمان تبریک عرض نموده امیدوارم با دستان پرتوان این عزیزان مشکلات کشورمان از جمله اقتصاد و بیکاری مرتفع گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.