حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
درخواست مدیرکل غله استان مازندران از مسئولین شهرهای این استان  جهت نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی ها :
۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۱
شناسه : 1701
بازدید 1126
22

مدیرکل غله استان مازندران از مسئولین شهرهای این استان خواست ضمن نظارت دقیق بر فعالیت نانوایی ها ، از تعطیلی خودسرانه و بدون مجوزنانوایی ها  جلوگیری نمایند تا مردم با مشکل مواجه نشوند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، مهندس وفایی نژاد مدیرکل غله استان مازندران که به اتفاق آقای کاظم نژاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل غله استان مازندران از مسئولین شهرهای این استان خواست ضمن نظارت دقیق بر فعالیت نانوایی ها ، از تعطیلی خودسرانه و بدون مجوزنانوایی ها  جلوگیری نمایند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، مهندس وفایی نژاد مدیرکل غله استان مازندران که به اتفاق آقای کاظم نژاد یکی از مسئولین اداره غله در سفری که به شهرستان بابل داشتند ضمن بازدید از قسمت های مختلف برج اصناف این شهرستان در جلسه ای که با اعضای هیات مدیره اتحادیه خبازان و عاملین توزیع آرد شهرستان بابل داشتند مسائل و مشکلات نانوایان این شهرستان  را مورد بررسی قرار  دادند . در این جلسه که مهندس براری رئیس اداره غله شهرستان بابل هم حضور داشت . حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه خبازان این شهرستان ضمن تشکر از بازدید مدیرکل غله استان از برج اصناف شهرستان بابل  ، گزارشی از نحوه ساخت این برج و نحوه نظارت مسئولین اتحادیه خبازان از نانوایی های شهرستان بابل ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین غله استان از نانوایی های این شهرستان  شد.

در ادامه این جلسه مهندس وفایی نژاد با ارائه گزارشی از نحوه تامین آرد واحدهای نانوایی های سراسر استان ،  از مسئولین اتحادیه خبازان شهرهای استان مازندر ان و  شهرستان بابل خواست ضمن بازرسی مستمر از نحوه  فعالیت واحد های نانوایی ، نظارت بیشتری از این واحدها داشته باشند  تا هم از تعطیلی خود سرانه  و بدون مجوز واحدهای نانوایی جلوگیری شود و هم مردم از نان با کیفیت برخوردار گردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.