حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تاکید مسئولین بانک صادرات استان مازندر ان و اتاق اصناف شهرستان بابل جهت همکاری متقابل:
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۴:۳۲
شناسه : 1500
بازدید 1199
29

مسئولین بانک صادرات استان مازندران و شهرستان بابل با حضور در برج اصناف در نشستی با هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بر همکاری متقابل تاکید ورزیدند . در این نشست صمیمی که مسئولین بانک صادرات استان مازندران و شهرستان بابل و آقایان لعلی – ظرافت – کبودتبار- نبی زاده و خانم پوررضا اعضای هیات […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسئولین بانک صادرات استان مازندران و شهرستان بابل با حضور در برج اصناف در نشستی با هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بر همکاری متقابل تاکید ورزیدند .

در این نشست صمیمی که مسئولین بانک صادرات استان مازندران و شهرستان بابل و آقایان لعلی – ظرافت – کبودتبار- نبی زاده و خانم پوررضا اعضای هیات رئیسه و صبوریان مشاورعالی اتاق اصناف شهرستان بابل حضور داشتند حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن خیرمقدم گویی به مسئولین بانک صادرات استان مازندران و شهرستان بابل خطاب به این عزیزان چنین گفت : برج اصناف با درایت هیات رئیسه اتاق اصناف و حمایت های همه جانبه اتحادیه های صنفی و بازاریان شریف این شهرستان ساخته شده است در حال حاضر ازمجموع ۵۴ اتحادیه شهرستان بابل چند اتحادیه در برج مستقر شدند و مابقی اتحادیه ها به مرور در برج مستقر خواهند شد.

وی افزود: بازار شهرستان بابل ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد امیدواریم با همکاری متقابل اتاق  اصناف و بانک صادرات بتوانیم از پتانسیل موجود برای پیشرفت بیشتر بازار استفاده نمائیم.

لعلی در ادامه چنین گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا بازاریان کشور بویژه بازاریان شریف شهرستان بابل خسارت زیادی دیدند امیدواریم بانک صادرات با اهدای تسهیلات ارزان قیمت به بازاریان خسارت دیده نسبت به کاهش آلام این عزیزان اقدام نمایند.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درپایان آمادگی بازار شهرستان بابل را برای همکاری متقابل با بانک صادرات اعلام داشت و ابراز امیدواری کرد در سایه این همکاری مشکلات بازاریان کاهش یابد.

درادامه این نشست نبی زاده دبیر اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن خیرمقدم گویی به مسئولین بانک صادرات خطاب به این عزیزان چنین گفت : اتاق اصناف خانواده بزرگی در سطح کشور- استان مازندران و شهرستان بابل  دارد همکاری متقابل بازار با بانک صادرات به نفع بازار و این بانک می باشد  با توجه به ساخت پروژه بزرگ برج اصناف در شهرستان بابل انتظار ما اینست مسئولین بانک صادرات همکاری بیشتری با اتاق اصناف و بازار این شهرستان داشته باشند .

وی در پایان ابراز امیدواری نمود با توجه به شیوع بیماری کرونا ، بانک صادرات برای کاهش آلام بازاریان شریف ، از این عزیزان حمایت بیشتری نماید.

درادامه این نشست آقای نصیری مدیرعامل بانک صادرات استان مازندران ضمن تشکراز هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بخاطر برگزاری این نشست صمیمی خطاب به این عزیزان چنین گفت : بنده بومی استان مازندران نیستیم ولی می دانم اگر می خواهیم بازاراستان مازندران را بشناسیم باید از شهرستان بابل شروع نمائیم به زعم بنده بازار اقیانوسی است و ما بعنوان مجموعه بانک صادرات افتخار می کنیم که با بازار همکاری داشته باشیم. بازار برایمان اهمیت زیادی دارد و با همین منظر در خدمت شما مسئولین محترم بازار هستیم .

وی افزود: بنده ۲۲ ماه است در خدمت مردم شریف استان مازندران هستم همکاری مردم و بازاریان شریف با بانک صادرات بسیار خوب بوده است بخاطر همکاری خوب این عزیزان  تلاش داریم خدمات رسانی بانک صادرات  به مردم و بازاریان شریف بیشتراز گذشته گردد.

وی درادامه خطاب به هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل چنین گفت : بخاطر همکاری خوب مردم و بازاریان شریف استان مازندران و شهرستان بابل، بانک صادرات استان مازندران  در بحث نقدینگی و اهدای وام در منطقه شمال کشور رتبه اول و در سطح کشور رتبه دوم را دشت نموده است .

مدیرعامل بانک صادرات استان مازندران در ادامه با تبریک ساخت برج اصناف به  هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل یادآورشد: به زعم بنده برج اصناف شهرستان بابل  در سطح کشور بی نظیر می باشد بنده ساختمانی به این شکل زیبا  در سطح کشور ندیدیم به هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بخاطر ساخت این ساختمان زیبا دست مریزاد می گویم.

نصیری در ادامه خطاب به هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل چنین گفت : بیمه سرمد زیر نظر بانک صادرات می باشد خوشبختانه همکاری خوبی بین بیمه سرمد و اتاق اصناف و بازار شهرستان بابل وجود دارد ما هم آمادگی داریم تا این همکاری را مضاعف نمائیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل در پایان این نشست صمیمی مقررشد  تفاهمنامه ای بین اتاق اصناف شهرستان بابل و بانک صادرات برای همکاری متقابل منعقد گردد تا خدمات رسانی بانک صادرات  به اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل براساس این تفاهمنامه باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.