حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر:
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۱۷
شناسه : 1679
بازدید 917
17

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرورو سالارشهیدان حضرت امام حسین(ع)، هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام رئیس اتاق اینگونه آمده است: محرم سالروزعروج خونین سبک بالان عاشقی است که با […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرورو سالارشهیدان حضرت امام حسین(ع)، هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام رئیس اتاق اینگونه آمده است:

محرم سالروزعروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت شان حماسه جاودانه و با شکوهی در تاریخ آفریدند. عاشورا چشمه نوری است که سیاهی ها و تاریکی ها را از جان می شوید و زلالی و پاکی را سخاوتمندانه به آن هدیه می کند. محرم ماه حماسه و شجاعت و فداکاری است ماهی که خون بر شمشیر پیروز شد  ماهی که قدرت حق، باطل را تا ابد محکوم و داغ باطله بر جبهه ستمکاران و حکومت های شیطانی زد و به نسل ها درطول تاریخ، راه پیروزی برسرنیزه را آموخت. درماه محرم  شکست ابرقدرت ها درمقابل کلمه حق به ثبت رسید و امام مسلمین راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را به ما آموخت. محرم ماهی است که عدالت درمقابل ظلم وحق درمقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده است که درطول تاریخ همیشه حق برباطل پیروزشده است. امام حسین (ع) با شجاعت تمام ازدین وحقانیت خود دفاع کرد وهرگزخواری بیعت با یزید را نپذیرفت . آنحضرت برای دفاع ازدین و احیای ارزش های اسلامی امر به معروف و نهی از منکر رنج ها و مصیبت ها را به جان خرید و تا مرز شهادت ایستادگی کرد و به دست پلیدترین افراد زمان خود به شهادت رسید تا درخت تنومند اسلام با خونش آبیاری گردد. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن تسلیت ماه محرم ایام سوگواری سرورو سالارشهیدان حضرت امام حسین(ع)، هفته امربه معروف ونهی ازمنکر را گرامی داشته وازشما مردم و بازاریان شریف انتظارداریم بمنظور ترویج فرهنگ شهادت و اجرای دقیق شعائراسلامی امربه معروف ونهی ازمنکر، مراسم عزاداری محرم امسال را با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی اعلام شده ازسوی مسئولین ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزارنمائید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.