حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن ۱۵ خرداد:
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۳
شناسه : 1623
بازدید 1033
22

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۵ خرداد سالروز قیام مردم جان برکف کشورمان را گرامی داشتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام رئیس اتاق اینگونه آمده است : قیام ۱۵ خرداد که در پی دستگیری امام خمینی (ره) در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۵ خرداد سالروز قیام مردم جان برکف کشورمان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام رئیس اتاق اینگونه آمده است :

قیام ۱۵ خرداد که در پی دستگیری امام خمینی (ره) در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ رخ داد بسترساز و منشا انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی بود دراین روز بزرگ نخستین جرقه های سرنگونی رژیم شاهنشاهی رقم خورد.  قیام پانزده خرداد نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران در برابر حکومت پهلوی بود که استمرار یاد و خاطره آن به قیام سراسری ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی انجامید. ۱۵ خرداد نطقه عطفی است در تاریخ معاصر، یادگاری است از پیوند معنوی توده های عظیم مردم کشور ما و روز قیام خونین مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند. قیام ۱۵ خرداد جنبشی ماندگار و اثرگذار و نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.  این قیام سرآغاز تحولات و دگرگونیهای شگفت آوری شد که به حق می توان از آن به عنوان ” یوم الله ” نام برد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی به پاس قیام دینی ۱۵ خرداد و به یاد شهدا و مصیبت دیدگان ، روز ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام کرد و اظهار داشتند که این روز درعین حالی که مصیبت بود از آن جهت که به استقلال و ازادی کشور منتهی شد مبارک است.  اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن گرامیداشت ۱۵ خرداد و ارج نهادن به دلاوریهای شهدای عزیز این روز، از خداوند منان استمداد می طلبم به پاس دلاوریهای شهدای ۱۵ خرداد به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.