حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع):
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۳
شناسه : 2792
بازدید 450
12

حاج عباس نعمتی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم و بازاریان کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق چنین آمده است: ۲۰صفرسالروزاربعین حسینی و یاران باوفایش می باشد دراین روزبا حضورعاشقان ولایت دربارگاه ملکوتی آنحضرت، عشق به ائمه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج عباس نعمتی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم و بازاریان کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق چنین آمده است:

۲۰صفرسالروزاربعین حسینی و یاران باوفایش می باشد دراین روزبا حضورعاشقان ولایت دربارگاه ملکوتی آنحضرت، عشق به ائمه اطهار باردیگرمتجلی می گردد. دشمنان اسلام با به شهادت رساندن امام حسین(ع) قصد نابود کردن دین اسلام را داشتند ودرطول تاریخ پیوسته تلاش کردند تا حادثه کربلا به کلی فراموش شود وحتی کسانی را که برای زیارت امام حسین(ع) می آمدند شکنجه می کردند و می کشتند. شیعیان هم برای مقابله با این ترفند دشمنان اسلام، ازهرمناسبتی استفاده می کردند که یکی ازمناسبت ها، راهپیمایی شیعیان دراربعین حسینی به سوی کربلا می باشد. راهپیمایی اربعین حسینی به یکی ازمهم ترین وگسترده ترین مراسم عزاداری شیعیان جهان تبدیل شده ودرزمره بزرگترین اجتماعات مذهبی جهان قرارگرفته است. دراربعین حسینی، به خوبی می توان نمایشی عظیم ازبرادری بین مسلمانان را به وضوح مشاهده کرد، مرزهای جغرافیایی شکسته می شود وافرادی از سراسرجهان با سنین مختلف گرد هم می آیند ودراجتماعی عظیم مذهبی وفرهنگی به دنیا ثابت می نمایند ایمان مردم به ائمه اطهاربرای همیشه بر قلوب مسلمانان ماندگارخواهد ماند و این تجلی عشق و دلدادگی به خداوند وائمه اطهاربه هیچ وجه ازقلوب عاشقان ولایت محو نخواهد شد. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم وبازاریان شریف کشورمان تسلیت عرض نموده و ازخداوند منان استمداد می طلبیم به عظمت امام حسین(ع) ویاران با وفایش، به مردم کشورمان ومسلمانان جهان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.