حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروزشهادت امام حسن عسکری(ع):
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
شناسه : 1813
بازدید 842
18

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز شهادت یازدهمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است: امام حسن عسکری(ع) پدربزرگوارامام زمان(عج) درمدت کوتاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز شهادت یازدهمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است:

امام حسن عسکری(ع) پدربزرگوارامام زمان(عج) درمدت کوتاه امامت خود به گونه ای به هدایت عمومی و نشر و حفظ احکام اسلام مبادرت ورزیدند تا مردم با غیبت حضرت مهدی (عج) آشنا و با آن بیگانه نباشند. دوران عمر ۲۸ ساله امام حسن عسکری(ع) به سه دوره( ۱۲ سال درمدینه ۱۰ سال در سامرا و ۶ سال امامت) تقسیم شده است. عمرکوتاه امام بسیار پربرکت بود و درمدت شش سال امامت آثار مهمی در حوزه تفسیرقرآن، نشراحکام و مسائل فقهی ازآنحضرت به یادگار مانده است . امام حسن عسکری(ع) شیعیان مخلص و انسانهای شایسته و با استعداد را برای تبلیغ معارف عالی اسلام و نشر و گسترش فرهنگ امامت که امتداد رسالت الهی است تربیت و برای مقابله با هجمه های فرهنگی مخالفین و مناظرات علمی و گسترش احادیث اهل بیت(ع) آماده می کرد.  معتمد عباسی به دلیل افزایش نفوذ و محبوبیت امام(ع) درجامعه و توجه روزافزون مردم به ایشان، به شدت نگران شده و هنگامی که مشاهده می کند زندان و اختناق نه تنها از عظمت امام نمی کاهد بلکه بالعکس به محبوبیت آنحضرت می افزاید به شیوه اسلاف خود امام حسن عسکری(ع) را در روز جمعه هشتم ماه ربیع الاول سال ۲۶۰ قمری درسن ۲۸ سالگی به شهادت می رساند.  اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن سالروز شهادت اسوه علم و تقوا حضرت امام حسن عسکری(ع) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان استمداد می طلبم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مسلمانان جهان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.