حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع):
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 1621
بازدید 1112
20

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروزشهادت ششمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق(ع) را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است : ششمین […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروزشهادت ششمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق(ع) را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، در قسمتی از پیام تسلیت رئیس اتاق اینگونه آمده است :

ششمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام جعفرصادق(ع) پس از شهادت پدربزرگوارشان در سن ۳۱ سالگی رهبری فکری و سیاسی شیعیان را برعهده گرفتند. آز آغاز ولادت تا هنگام شهادت امام جعفر صادق(ع) ده تن از حاکم امویان و دو تن از حاکم عباسیان بر حوزه اسلامی حکومت داشته اند.  اختلافات سیاسی و کشمکش های بنی امیه و بنی العباس نسیم رحمتی بود که یکباره وزیدن گرفت و امام باقرالعلوم (ع) و سپس امام صادق(ع) با استفاده از موقعیت به دست آمده به ترسیم چهره روشن آیین پرداختند و با بیان اخبار و احادیث فراوان انحرافات را پیراستند و مردم را از گمراهی نجات دادند. وجود انحرافات عقیدتی از یک سو و فراهم شدن فضای مناسب برای بیان معارف دینی از سوی دیگر سبب شد تا امام صادق(ع) حرکتی عظیم را برای اعتلای معنوی و دینی مسلمانان آغاز کند. امام صادق (ع) از جهت علم و فقه و حسب و نسب وعبادت و سیر و سلوک معنوی و مکارم اخلاق ، بزرگترین و معروف ترین شخصیت عصر خویش بود که در سن ۶۵ سالگی توسط عوامل منصور حاکم وقت به شهادت رسیدند. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن سالروز شهادت ششمین کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهیدپرور و بازاریان ولایتمدارکشورمان تسلیت عرض نموده و ازخداوند منان استمداد       می طلبم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.