حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن عید مبعث آخرین سفیرالهی حضرت محمد(ص):
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۵۱
شناسه : 3220
بازدید 207
11

رضا صادقی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن عید مبعث آخرین پیامبروسفیرالهی ختم رسل حضرت محمد(ص) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان و مسلمانان جهان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: آخرین پیامبروسفیرالهی حضرت محمد(ص) در۲۷ رجب سال ۴۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

رضا صادقی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن عید مبعث آخرین پیامبروسفیرالهی ختم رسل حضرت محمد(ص) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان و مسلمانان جهان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

آخرین پیامبروسفیرالهی حضرت محمد(ص) در۲۷ رجب سال ۴۰ عام الفیل، درغارحرا به پیامبری مبعوث ومامورشدند که آئین بت پرستی را اززمین بردارند وآئین خداپرستی را رواج وپیام وحی را به مردم برساند. در۲۷ رجب، بزرگترین ومحبوب ترین وامین ترین مردان عالم ازسوی خداوند منان برای هدایت و رهبری بشر به پیامبری مبعوث شدند تا انسانها را از تاریکی جهل و نادانی به روشنایی عشق وایمان هدایت کند. خداوند منان بهترین بنده و سرآمد پیامبران را که سرخلقت و رازآفرینش بود به رسالت مبعوث گردانید تا شعله هدایت را برافروزد ونشانه های رستگاری را درسراسر جهان ثابت واستوارنماید تا روشنی خواهان از این آفتاب فروزان هدایت بارقه ای گیرند و رهروان راه درسیاهچالهای ضلالت گام ننهند. پیامبراسلام(ص) مبعوث شد تا اخلاق انسانها را اصلاح و کامل نماید و اخلاق زشت و ناپسند را ازآنان بزداید واخلاق نیکو و پسندیده را جایگزین آن سازد.خداوند با بعثت پیامبر(ص) نعمت وحجتش را برجهانیان کامل کرد. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن عید مبعث آخرین پیامبروسفیرالهی حضرت محمد(ص) را به مردم وبازاریان شریف کشورمان ومسلمانان جهان تبریک عرض نموده و ازخداوند منان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجود آنحضرت به مسلمانان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.