حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروزآغاز امامت آخرین سفیرالهی حضرت مهدی(عج):
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
شناسه : 1822
بازدید 906
13

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن ۹ ربیع الاول سالروزآغازامامت آخرین سفیرالهی حضرت مهدی (عج) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: با شهادت امام حسن عسکری(ع) درهشتم ماه ربیع الاول […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن ۹ ربیع الاول سالروزآغازامامت آخرین سفیرالهی حضرت مهدی (عج) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

با شهادت امام حسن عسکری(ع) درهشتم ماه ربیع الاول سال ۲۶۵ هجری بدست معتمد عباسی، امامت دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان امام زمان(عج) آغاز شد.  خلفای عباسی به خاطرترس ازنفوذ ائمه معصومین(ع) تهدیدی جدی برای حیات و زندگانی امام مهدی(عج) محسوب می شدند که به خواست خداوند آنحضرت ازدیده ها پنهان شد. هر چند امام مهدی(عج) درزمان غیبت نیز سرپرستی و هدایت شیعیان را برعهده دارند اما این غیبت و هجران، درد و حرمان بزرگی برای پیروان آنحضرت محسوب می شود. مسلمانان جهان بویژه شیعیان، مفهوم انتظاررا بعنوان متعالی ترین وظیفه دنبال می کنند تا به خواست خداوند درروز موعود، نورآنحضرت برپیروان راستینش متجلی و جهان ازچراغ حقیقت منورگردد.  امام زمان(عج) منجی عدالت گستری است که به امرحق تعالی سالها از نظرها پنهان و با ظهورش حق برجهان حاکم می شود  وآگاهان برای ظهورآنحضرت لحظه شماری کرده و با بصیرت دینی و خودسازی زمینه آنرا فراهم می آورند. مشیت الهی براین بود که امام دوازدهم از نظرها پنهان شود تا از گزند ستمکاران مصون مانده وشیعیان ازوجود پرخیروبرکت آنحضرت محروم نگردند. امام عصر(عج) واسطه فیض بین خالق و مخلوق است و نوروجود وعلم و هدایت به واسطه آنحضرت به مخلوقات می رسد. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل فرارسیدن ۹ ربیع الاول آغازامامت امام مهدی(عج) را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک عرض نموده و ازخداوند سبحان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجودآخرین سفیر الهی قائم آل محمد به مسلمانان و مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.