حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس :
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۰
شناسه : 1772
بازدید 947
21

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس سالروز دلاوریها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است: هفته دفاع مقدس یادآورمقاومت وپایداری ملت سرافرازایران وطلیعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس سالروز دلاوریها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را به مردم و بازاریان شریف کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآورمقاومت وپایداری ملت سرافرازایران وطلیعه تابناکترین و پر افتخارترین مقاطع تاریخی برای کشورعزیزمان است. دفاع جانانه رزمندگان سرافراز کشورمان از خاک جمهوری اسلامی که دنیا را مات و مبهوت نمود نشات گرفته از ایمان راسخ مردم به خداوند و عشق عمیق به اسلام ناب محمدی(ص) می باشد. دلاوریهای رزمندگان – جانبازان- آزادگان و شهدای عزیزمان که ازاعتقادات راسخ این عزیزان متجلی می شود برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند و به هیچ وجه فراموش نمی گردد.  فرزندان غیورایران در دفاع از کیان اسلام، درس بزرگی به استکبار جهانی و دیگر دشمنان اسلام و کشورمان دادند تا باردیگر درفکر وذهن باطل شان، جرات عرض اندام و تعدی به خاک جمهوری اسلامی ننمایند. دراین راه مقدس بازاریان سرافراز کشورمان دوشادوش رزمندگان هم با دشمنان اسلام جنگیدند وهم درپشت جبهه با تامین نیازهای ضروری رزمندگان، یار ویاور این عزیزان بودند. تقدیم بیش از ۵۵۰ شهید از سوی بازاریان شریف استان مازندران نشات گرفته از نقش بارز این عزیزان در دفاع از خاک کشورعزیزمان می باشد. اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سلحشوریها و ایثارگریهای رزمندگان – جانبازان – آزادگان و شهدای عزیز، این ایام غرورآفرین را به مردم و بازاریان سرافرازایران تبریک عرض نموده وازخداوند منان استمداد می طلبیم به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.