حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان :
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۴:۴۰
شناسه : 1560
بازدید 1127
23

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است : رمضان ماه خداست ماهی است که خداوند کارهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپرورو بازاریان ولایتمدار کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی ازپیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است :

رمضان ماه خداست ماهی است که خداوند کارهای نیک را در آن دو چندان کند و بدی‌ها را درآن محو سازد. رمضان ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‌افزاید و گناهان را پاک می‌کند. رمضان ماه برکت، ماه انابه و بازگشت، ماه توبه و آمرزش و ماه آزادی ازآتش دوزخ و کامیاب شدن به بهشت است.  از امام هشتم شیعیان روایت شده است “نیکی‌ها درماه رمضان پذیرفته و بدیها در آن آمرزیده‌است” کسی که در ماه رمضان آیه‌ای از کتاب خداوند بخواند کسی که در این ماه به مؤمنی کمک ‌کند، خدای تعالی درهنگام عبوراز صراط کمکش خواهد نمود. پیامبر اکرم(ص) می فرماید: “ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است، هرکس همه این ماه را روزه بگیرد برخدا واجب است که همه گناهانش را ببخشد وبقیه عمرش را تضمین کند و او را از تشنگی وعطش دردناک روز قیامت امان دهد”. ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان‌ها در آن نازل‌شده است.  خداوند بزرگ، دراين ماه با فراخوانی بندگان خويش بر خوان گسترده‌اش، هيچ لطف وعنايتی را از آنان دريغ نمی نماید. بر اساس بسیاری ازباورهای دینی دراين ماه مبارك درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته شده است و شياطين در زنجيراند. رمضان ماهی است که اولش رحمت، میانه اش مغفرت وآخرش آزادی ازآتش است.  اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی را به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهیدپروروبازاریان ولایتمدارکشورمان تبریک عرض نموده وازخداوند منان استمداد می طلبم به برکت این ماه عزیز به مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.