حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار:
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۲۷
شناسه : 1520
بازدید 1211
26

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت سومین کوکب آسمان امامت و ولایت سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار و پاسداران دلیر کشورمان تبریک گفتند: به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت سومین کوکب آسمان امامت و ولایت سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به رهبر معظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمدار و پاسداران دلیر کشورمان تبریک گفتند:

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، درقسمتی از پیام تبریک رئیس اتاق اینگونه آمده است :

سید جوانان اهل بهشت، ریحانه ‏ی باغ رسالت، خامس آل عبا، سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین(ع) در سوم شعبانِ سال چهارم هجری در مدینه‏ی منوره به دنیا آمد. رسول خدا علاقه بسيارى به  امام حسین(ع)  و برادر عزيزشان امام حسن(ع) داشت به طورى كه محبت خويش را به صورت علنى نسبت به آنان ابراز مى نمود.  پیامبراسلام (ص) درخصوص امام حسين(ع) چنین فرمودند: (حسين روح من و ثمره، سكون و طمأنيه قلب من است هرگاه به حسين نگاه مى كنم گرسنگى من تمام مى شود و حسين ريحانه من و نوردوچشم من است). امام حسين(ع) حدود هفت سال داشت كه جدش پيامبر(ص)  در بيست و هشت صفر سال يازده هجرى از دنيا رفت. آنحضرت در سنين كودكى شاهد آن بود كه ياران ديروز جدش حق مسلم پدرش را غصب نموده و از گرد وى پراكنده شده و وى را خانه نشين نمودند. امام حسین(ع) در همان كودكى به همراه مادر وبرادرش درطلب حق پدر مى كوشيد و شبانه به در خانه انصار مى رفت و از آنان كمك طلب مى كرد. آنحضرت بعد ازرحلت پيامبر(ص) پيوسته به همراه پدر بزرگوارش بود و با حضور در جنگ هاى جمل، صفين و نهروان در كنار پدر به جنگ با پيمان شكنان وظالمان پرداخت. امام حسين(ع)همچون ساير ائمه ضمن داشتن   شخصيتی ممتاز وعالى ازحلم و بردباری ممتازی هم برخوردار وحتی با دشمنان هم  با بردباری برخورد می کردند. سيراب كردن لشكر حر و حتى اسبان آنها در گرماى شديد نمونه اى از نمايش حٌسن خلق، حلم و كرامت آنحضرت در برابر عوامل خشم و كينه می باشد. سالروز ولادت امام حسین(ع) در جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است. پاسداران انقلاب اسلامی درایران با تاسی ازشجاعت، مردانگی و استواری امام حسین(ع) در راه اسلام، برای حفاظت از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ کیان وتمامیت ارضی ایران، صحنه های زیبا و باشکوهی آفریدند وخود سرمشق جوانان با ایمان وآزادیخواه جهان شدند.اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت سومین کوکب آسمان امامت و ولایت سرورآزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) وروز پاسداررا به رهبرمعظم انقلاب – مردم شهید پرور و بازاریان ولایتمداروپاسداران حریم امامت و ولایت تبریک عرض نموده و ازخداوند سبحان استمداد می طلبم به برکت وجود ذی وجود امام حسین(ع) به مردم و پاسداران دلیر کشورمان نصرت و ظفر بیشتری عنایت بفرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.