حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
قوانینی که مانع فعالیت و توسعه بازار می شود باید اصلاح گردد:
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۵۵
شناسه : 1912
بازدید 711
21

مجلس باید قوانینی  که مانع فعالیت و توسعه بازار می شود را اصلاح نماید تا دغدغه مسئولین بازار و بازاریان شریف مرتفع گردد. این مطلب را دکتر کریمی نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اولین همایش هم اندیشی اصناف استان مازندران اعلام کرد و چنین گفت: با شیوع بیماری کرونا […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجلس باید قوانینی  که مانع فعالیت و توسعه بازار می شود را اصلاح نماید تا دغدغه مسئولین بازار و بازاریان شریف مرتفع گردد.

این مطلب را دکتر کریمی نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اولین همایش هم اندیشی اصناف استان مازندران اعلام کرد و چنین گفت: با شیوع بیماری کرونا اصناف نقش بسیار مهمی در کنترل این بیماری داشت . اصناف علیرغم اینکه بخاطر تعطیلی مکرر بازار خسارت دید با تمام توان به کمک کادر درمانی شتافتند تا این بیماری کنترل گردد .

وی افزود: ما قدردان حمایت های اصناف برای کنترل بیماری کرونا هستیم و تا آنجا که توان داریم برای حمایت از بازار بکار خواهیم برد.

وی خطاب به روسای اتاق اصناف شهرهای مازندران گفت: مجلس شورای اسلامی تلاش دارد تا مشکلات و موانع موجود در بازار و اتاق اصناف های کشور را مرتفع نماید متاسفانه قوانین دست و پاگیر باعث گردید بازار نتواند سرمایه گذاری درستی برای توسعه کشور انجام دهد. مجلس تلاش دارد راه را برای سرمایه گذاری بازار هموار و با اصلاح قوانین موجود، زمینه را برای توسعه بیشتر بازار فراهم نماید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل بخاطر برگزاری اولین همایش هم اندیشی اصناف مازندران  گفت: بنده و دیگر نمایندگان در خدمت مسئولین بازار هستیم تا قوانین اتاق اصناف با نظرمثبت مسئولین اتاق ها تصویب گردد.

دکترکریمی در پایان آمادگی مجلس را برای اصلاح قوانین بازار اعلام داشت و از روسای اتاق اصناف خواست محاسنات و نواقص قوانین اصناف را بدقت بررسی و نتایج آن را برای رایزینی با دیگر نمایندگان کشور در اختیار مجمع نمایندگان استان مازندران قرار دهند تا با تصویب قوانین جدید براساس دیدگاه مسئولین بازار، دغدغه مسئولین اصناف و بازاریان شریف مرتفع گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.