حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل از حاج محرم محمودلو کارآفرین موفق این شهرستان:
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
شناسه : 1833
بازدید 818
15

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین موفق این شهرستان حاج محرم محمودلو قدردانی نمودند. لعلی – ظرافت – پوررضا-  کبودتبار– نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف شهرستان بابل با حضوردرشرکت صنایع غذایی گلچین خزر این شهرستان با  حاج محرم محمودلو مدیر عامل این شرکت و کارآفرین موفق شهرستان بابل دیدار […]

ارسال توسط :
پ
پ

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین موفق این شهرستان حاج محرم محمودلو قدردانی نمودند.

لعلی – ظرافت – پوررضا-  کبودتبار– نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف شهرستان بابل با حضوردرشرکت صنایع غذایی گلچین خزر این شهرستان با  حاج محرم محمودلو مدیر عامل این شرکت و کارآفرین موفق شهرستان بابل دیدار و از زحمات و تلاش این عزیزبرای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار قدردانی نمودند.

در این دیداررئیس اتاق اصناف شهرستان بابل خطاب به حاج محرم محمودلو چنین گفت: درحال حاضربیکاری جوانان از مشکلات عمده کشوراست با توجه به شرایط کشور وتحریم دشمنان همه باید تلاش نمائیم تا بیکاری جوانان کاهش یابد. خوشبختانه  صنایع غدایی گلچین خزردراین زمینه بسیار خوب عمل نموده و با درایت جنابعالی، جوانان زیادی مشغول بکار شدند امیدواریم با اهتمام دیگر عزیزان، مشکل بیکاری جوانان در شهرستان بابل مرتفع گردد.

همچنین ظرافت – پوررضا – کبودتبار – نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل از تلاش حاج محرم محمودلو کارآفرین موفق  این شهرستان در ایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی نمودند .

در این دیدارحاج محرم محمودلو مدیرعامل شرکت صنایع غذایی گلچین خزر ازابراز محبت رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تشکرکرد و ابراز امیدورای نمود با حمایت بیشتر مسئولین از کارآفرینان، جوانان بیشتری جذب کارشوند.

اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل پس از دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع غذایی گلچین خزر، از قسمت های مختلف این شرکت بازدید نمودند دراین بازدید  حاج محرم محمودلو گزارشی از روند تولید محصولات غذایی ارائه کرد و گفت : تمام محصولات غذایی تولیدی این شرکت با بهترین مواد اولیه تولید و به دست مصرف کننده می رسد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، بیش از ۱۰۰ کارگر بومی در شرکت صنایع غذایی گلچین خزر که انواع مواد غذایی را تولید می کند  مشغول بکار هستند.

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق و بازاریان شریف این شهرستان با اهدای لوح سپاس به حاج محرم محمودلو مدیرعامل صنایع غذایی گلچین خزر و کارآفرین موفق شهرستان بابل از مساعی ایشان برای ایجاد اشتغال برای جوانان  تقدیر نمودند.

درلوح سپاس اهدایی  رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به حاج محرم محمودلو چنین آمده است:

محضر مبارک جناب حاج محرم محمودلو

مدیرعامل محترم صنایع غذایی گلچین خزر شهرستان بابل

کارآفرینی نقشی اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندیهای کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی مبارک آن، اشتغالزایی در جوامع می باشد که قادر است رشد اقتصادی کشورها را شتاب بخشد وآثاراجتماعی مناسبی را برای جوامع انسانی به ارمغان آورد. ازاینکه با هدف توسعه اشتغالزایی مفید و مطلوب بعنوان موثرترین عامل رشد کارآفرینی اهتمام ورزیده اید به پاس این همت عالی و رویکرد خلاقانه و مدبرانه ، این لوح سپاس به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل تقدیم محضرارزشمندتان می گردد. امیدواریم درجهت ترویج و توسعه اشتغالزایی و تجلی کسب و کارهای نوین همچنان سرآمد و پیشتاز باشید.

حسین لعلی                   رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل    

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.