حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
قدردانی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین موفق این شهرستان حاج سید موسی  پورموسوی:
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۳
شناسه : 1830
بازدید 776
14

 هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل از کارآفرین موفق این شهرستان سید موسی پورموسوی قدردانی نمودند. لعلی – ظرافت – پوررضا-  کبودتبار – نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف شهرستان بابل با حضور درشرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی این شهرستان با حاج سید موسی  پورموسوی مدیرعامل این شرکت و کارآفرین […]

ارسال توسط :
پ
پ

 هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل از کارآفرین موفق این شهرستان سید موسی پورموسوی قدردانی نمودند.

لعلی – ظرافت – پوررضا-  کبودتبار – نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف شهرستان بابل با حضور درشرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی این شهرستان با حاج سید موسی  پورموسوی مدیرعامل این شرکت و کارآفرین موفق شهرستان بابل دیدار و  اززحمات و تلاش مستمراین عزیز برای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار قدردانی نمودند.

دراین دیدارحاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکرازهمت والای کارآفرینان این شهرستان چنین گفت: خوشبختانه افرادی مثل حاج سیدموسی  پورموسوی تمام توانشان را بکار برده و می برند تا دراین شرایط سخت اقتصادی برای جوانان جویای کارشغل ایجاد نمایند امیدواریم با تدوام این اقدامات عام المنفعه،مشکل بیکاری جوانان مرتفع گردد.

ظرافت – پوررضا – کبودتبار- نبی زاده و صبوریان اعضای هیات رئیسه و مشاور اتاق اصناف شهرستان بابل از مساعی مضاعف حاج سید موسی  پور موسوی کارآفرین موفق این شهرستان در ایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی نمودند.

دراین دیدارحاج سید موسی  پورموسوی مدیرعامل شرکت گل خند بهداشت و مامطیر سلولزی شهرستان بابل ضمن تشکر از ابراز محبت رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف این شهرستان خطاب به این عزیزان چنین گفت: درصورت حمایت بیشترمسئولین، کارآفرینان می توانند جوانان بیشتری را جذب کار نمایند امیدواریم مسئولین بستر لازم را برای ایجاد فرصت های شغلی جدید فراهم نمایند تا کارآفرینان جوانان جویای کار بیشتری را مشغول بکار نمایند.

اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل پس از دیدار با مدیر عامل شرکت گل خند بهداشت و مامطیر سلولزی این شهرستان از قسمت  های مختلف این شرکت بازدید کردند دراین بازدید حاج سید موسی   پورموسوی گزارشی از روند تولید انواع محصولات این شرکت ارائه کرد و گفت: تمام مواد اولیه محصولات این شرکت ازامریکا تامین می شود و تلاش می شود تولیدات با بهترین کیفیت دست مصرف کننده برسد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، بیش از ۱۵۰ کارگر بومی در شرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی این شهرستان که انواع محصولات بهداشتی را تولید می کند مشغول بکارهستند.

 حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل  به نمایندگی ازسوی هیات رئیسه و بازاریان شریف این شهرستان با اهدای لوح سپاس به حاج سیدموسی  پورموسوی مدیرعامل شرکت گل خند بهداشت ومامطیرسلولزی و کارآفرین موفق شهرستان بابل ازنقش این عزیز درایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی نمودند

.

در لوح سپاس اهدایی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به پورموسوی چنین آمده است:

محضر مبارک جناب حاج  سیدموسی  پورموسوی

مدیرعامل محترم شرکت گل خند بهداشت و مامطیرسلولزی شهرستان بابل

توفیق خدمت به نیکوترین وشایسته ترین مردم درنظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه برخشنودی مردم، رضایت پروردگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین دراین راستا کسانی موفق وسربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت درراستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. ضمن تشکرازبرنامه راهبردی وفعالیت های سازنده ی جنابعالی در ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار، به نمایندگی ازسوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل این لوح سپاس را بپاس حمایت های گسترده حضرتعالی برای ایجاد اشتغالزایی موثرو رشد کارآفرینی، تقدیم محضرارزشمندتان می نمائیم.از درگاه ایزد منان برای جنابعالی موفقیت و بهروزی مسئلت داریم.

                                                          حسین لعلی

                                                رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.