حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
قدردانی اعضای هیات رئیسه و اجلاسیه  اتاق اصناف شهرستان بابل از همکاری خوب فرماندهان  نیروی انتظامی این شهرستان با بازاریان:
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
شناسه : 1816
بازدید 1621
21

اعضای هیات رئیسه و اجلاسیه اتاق اصناف شهرستان بابل ازهمکاری خوب فرماندهان  نیروی انتظامی این شهرستان با بازاریان قدردانی نمودند. سرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل به اتفاق سرهنگ پولایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و سرهنگ محمدی رئیس اداره اماکن عمومی  – سرهنگ میرنژاد رئیس حفاظت و اطلاعات – سرگرد حسینی مسئول اداره […]

ارسال توسط :
پ
پ

اعضای هیات رئیسه و اجلاسیه اتاق اصناف شهرستان بابل ازهمکاری خوب فرماندهان  نیروی انتظامی این شهرستان با بازاریان قدردانی نمودند.

سرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل به اتفاق سرهنگ پولایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و سرهنگ محمدی رئیس اداره اماکن عمومی  – سرهنگ میرنژاد رئیس حفاظت و اطلاعات – سرگرد حسینی مسئول اداره کنترل و نظارت  نیروی انتظامی  با حضوردر برج اصناف درجلسه  اجلاسیه اتاق اصناف این شهرستان که با حضور روسای اتحادیه های صنفی در سالن اجتماعات اتاق برگزارشده بود شرکت کردند.

دراین  اجلاسیه پس تلاوت آیاتی از قرآن مجید،  حاج حسین لعلی  رئیس اجلاس و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل طی سخنانی چنین گفت:

سپاس درگاه ایزد منان را، که به ما عزت بخشید و عنایت نمود  تا  خدمتگزار مردم و بازاریان شریف باشیم ، روز جمعه هشتم ماه ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) است آنحضرت درمدت کوتاه امامت خود به گونه ای به هدایت عمومی و نشر و حفظ احکام اسلام مبادرت ورزیدند تا مردم با غیبت حضرت مهدی(عج) بیشتر آشنا شوند فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را به شما بزرگواران و مردم عزیزمان تسلیت عرض می نمائیم. همچنین نهم ربیع الاول آغاز امامت دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان می باشد امام مهدی(عج) منجی عدالت گستری است که به امرحق تعالی، سالها ازنظرها پنهان وبا ظهورش،حق برجهان حاکم میشود وآگاهان برای ظهورآنحضرت، لحظه شماری کرده و با بصیرت دینی و خودسازی، زمینه آنرا فراهم می آورند. مشیت الهی براین بود که امام دوازدهم از نظرها پنهان شود تا از گزند ستمکاران مصون مانده وشیعیان ازوجود پرخیروبرکت آنحضرت محروم نگردند. فرارسیدن ۹ ربیع الاول آغازامامت امام مهدی(عج) را به مردم و بازاریان شریف و شما بزرگواران تبریک عرض نموده وازخداوند سبحان استمداد می طلبیم به برکت وجود ذی وجودآخرین سفیر الهی قائم آل محمد به مسلمانان و مردم کشورمان نصرت بیشتری عنایت بفرمایند. 

وی درادامه با تشکر ازحضورفرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بابل در اجلاسیه اتاق اصناف،هفته نیروی انتظامی، هفته تجلی عشق و ایمان ، هفته ظفر را به فرماندهان پرتلاش و پرسنل خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت و یادآورشد.

بنده به نمایندگی از سوی هیات رئیسه و روسای اتحادیه های صنفی و بازار شهرستان بابل ازتعامل وهمکاری بسیارارزشمند جناب سرهنگ شالیکار فرماندهی محترم – جناب سرهنگ پولایی رئیس محترم پلیس اطلاعات وامنیت و جناب سرهنگ محمدی رئیس محترم اماکن عمومی – جناب سرهنگ میرنژاد رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی –  سرگرد حسینی مسئول محترم اداره کنترل و نظارت نیروی انتظامی شهرستان بابل با بازار این شهرستان صمیمانه تشکرمی نمائیم، ایمان راسخ داریم اگر همکاری وتعامل خوب مسئولین محترم  نیروی انتظامی نبود، مشکلات عدیده بازاریان شریف شهرستان بابل قابل رفع نبود ودستاوردهای اتاق اصناف به منصه ظهور نمی رسیدند. امیدواریم در سایه تداوم این همکاری، بتوانیم ضمن غلبه بر دیگر مشکلات موجود، به اهداف اصلی مان که همان بسط و توسعه بیشتر بازار می باشد دست یابیم .

لعلی درادامه خطاب به حاضرین در اجلاس یادآور شد:  پرسنل خدوم نیروی انتظامی در زمینه های مختلف فعالیت دارند.  تامین امنیت بازار – جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر و جلوگیری از شیوع منکرات و دهها موارد دیگر، ازجمله عملکرد ارزشمند نیروی انتظامی می باشد. اعتقادراسخ داریم، اگر تلاش مضاعف  نیروی انتظامی برای حفظ امنیت بازارنبود، بازاریان ولایتمدار نمی توانستند به سهولت مشغول کسب و کارشوند. ما امنیت موجود را مدیون  فداکاریهای نیروی انتظامی هستیم با همین منظر به نمایندگی از سوی شما روسای محترم اتحادیه های صنفی وبازاریان شریف، ازتلاش مضاعف فرماندهان محترم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان بابل برای تامین امنیت بازاراین شهرستان  صمیمانه تشکر می نمائیم .

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درپایان چنین گفت: تعامل و همکاری با مسئولین نیروی انتظامی یکی ازافتخارات مسئولین بازار شهرستان بابل می باشد  خوشبختانه  در سایه این تعامل، بازارهمیشه درخدمت انقلاب بوده و خواهند بود. امیدواریم با تداوم این همکاری، زمینه برای توسعه بیشتر بازار فراهم گردد. 

درادامه این اجلاسیه، سرهنگ شالکیارفرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های و خدمات  نیروی انتظامی در بخش های مختلف به مردم و بازاریان شریف  و تشکر از همکاری خوب مسئولین اتاق، با تاکید بر تداوم همکاری متقابل بین نیروی انتظامی و اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ، ابراز امیدواری نمود در سایه این همکاری ، رضایت خاطر بازاریان شریف شهرستان بابل جلب گردد.

در این اجلاسیه حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به نمایندگی از سوی  ظرافت – پوررضا – کبودتبار – نبی زاده – صبوریان اعضای هیات رئیسه و  مشاور اتاق و روسای  اتحادیه های صنفی و بازاریان شریف این  شهرستان، با اهدای لوح سپاس به سرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی – سرهنگ پولایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و سرهنگ محمدی رئیس  اداره اماکن عمومی – سرهنگ میرنژاد رئیس حفاظت اطلاعات و  سرگرد حسینی مسئول اداره کنترل و نظارت نیروی انتظامی از همکاری خوب این عزیزان با اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، درلوح سپاس اهدایی رئیس اتاق به فرماندهان نیروی انتظامی این شهرستان چنین آمده است.

محضرمبارک جناب سرهنگ شالیکار

فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان بابل

نیروی انتظامی  این سرزمین  به مدد تحول و پیشرفت چشمگیرش در چهار دهه اخیر در عرصه های مختلف بویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار در شرایط بسیار مطلوبی جهت خدمات رسانی به مردم قرارداشته و دارد، خوشبختانه این تحولات بزرگ،  رضایت عموم مردم را جلب  نموده است. لذا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از تعامل و همکاری سازنده نیروی انتظامی شهرستان بابل با بازار این شهرستان ،  به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان  شریف شهرستان بابل این لوح سپاس را بپاس قدردانی از زحمات و خدمات شایسته جنابعالی و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در ایجاد و صیانت از امنیت پایدار در سطح شهرستان بابل پیشکش محضر ارزشمندتان نموده و  از درگاه خداوند سبحان توفیق و سربلندی حضرتعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را در ارائه خدمات  شایسته به مردم شریف شهرستان بابل تحت منویات حکمیانه فرماندهی کل قوا مسئلت  داریم.

                                                        حسین لعلی

                                             رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

محضرمبارک جناب سرهنگ پولایی

ریاست محترم پلیس اطلاعات و امنیت  نیروی انتظامی  شهرستان بابل

با تبریک ایام با شکوه هفته نیروی انتظامی و تشکر ویژه از تعامل و همکاری سازنده پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان بابل با بازار این شهرستان، به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل، این لوح سپاس بپاس خدمات ایثارگرانه شما حافظان نظم وامنیت وپاسداری ازارزشهای اسلام وانقلاب، تقدیم حضورارزشمندتان می گردد. امیدواریم درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره در ایجاد نظم و امنیت و ماموریت های محوله بیش ازپیش موفق و سربلند باشید.

                                           حسین لعلی

                              رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

محضرمبارک جناب سرهنگ محمدی

ریاست  محترم اداره نظارت و اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان بابل

با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر ویژه ازهمکاری سازنده اداره نظارت واماکن نیروی انتظامی شهرستان بابل با بازاراین شهرستان، به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل این لوح سپاس بپاس خدمات بی شائبه و ایثارگرانه حضرتعالی و پرسنل زحمتکش آن اداره  به بازار این شهرستان تقدیم حضور مقتدرانه شما می گردد. امیدواریم در سایه فرماندهی معظم کل قوا در پاسداری از ارزش های اسلام وانقلاب و در اجرای وظایف محوله مثل گذشته موفق و موید باشید. ازدرگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم خدمات آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف پایدارجمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم. 

                                                                       حسین لعلی

                                                             رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

محضر مبارک جناب سرهنگ میرنژاد

ریاست محترم حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بابل

نیروی انتظامی با تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار خدمات مطلوبی  به مردم ارائه کرده است. ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از تعامل و همکاری سازنده اداره حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بابل با بازار این شهرستان ،  به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان  شریف شهرستان بابل این لوح سپاس را بپاس قدردانی از خدمات شایسته جنابعالی و پرسنل زحمتکش حفاظت و اطلاعات در ایجاد و صیانت از امنیت پایداردرسطح شهرستان بابل پیشکش محضر ارزشمندتان نموده وازدرگاه خداوند سبحان توفیق و سربلندی حضرتعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را مسئلت  داریم.

                                                        حسین لعلی

                                             رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

محضرمبارک جناب سرگرد حسینی

مسئول محترم اداره کنترل و نظارت نیروی انتظامی شهرستان بابل

با تبریک ایام با شکوه هفته نیروی انتظامی و تشکر ویژه از تعامل وهمکاری سازنده اداره کنترل ونظارت نیروی انتظامی شهرستان بابل با بازاراین شهرستان، به نمایندگی ازسوی هیات رئیسه اتاق اصناف وبازاریان شریف شهرستان بابل، این لوح سپاس بپاس خدمات ایثارگرانه شما وپاسداری ازارزش های اسلام وانقلاب، تقدیم حضورارزشمندتان می گردد. امیدواریم همواره درارائه خدمات به مردم موفق وسربلند باشید.

                                                              حسین لعلی

                                                  رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.