حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار آریا:
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۵۱
شناسه : 1571
بازدید 1135
24

چرا مسئولین از بازاریان حمایت نمی کنند!؟ متاسفانه مسئولین فقط از  بازاریان می خواهند جهت کنترل و مهار بیماری کرونا واحدهای صنفی را تعطیل نمایند ولی در عوض هیچ کمک و حمایتی از این عزیزان نمی کنند اکثر بازاریان مستاجر هستند و علیرغم نداشتن درآمد مجبورند هزینه اجاره – برق – عوارض و مالیات را […]

ارسال توسط :
پ
پ

چرا مسئولین از بازاریان حمایت نمی کنند!؟

متاسفانه مسئولین فقط از  بازاریان می خواهند جهت کنترل و مهار بیماری کرونا واحدهای صنفی را تعطیل نمایند ولی در عوض هیچ کمک و حمایتی از این عزیزان نمی کنند اکثر بازاریان مستاجر هستند و علیرغم نداشتن درآمد مجبورند هزینه اجاره – برق – عوارض و مالیات را بپردازند.

این خبررا حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار آریا در استان مازندران اعلام کرد و یادآورد شد: ما هم اعتقاد داریم که برای کنترل و مهار بیماری باید همه همکاری نمایند ولی این همکاری باید دوسویه باشد.  سئوال ما از دولتمردان اینست  زمانی که از بازاریان انتظار دارید واحد های صنفی را برای کنترل و مهار بیماری تعطیل نمایند چرا به امور مالیاتی و شهرداری هم دستورنمی دهید تا از گرفتن عوارض و مالیات از بازاریان شریف خودداری نمایند! زمانی که واحدهای صنفی تعطیل هستند و هیچ گونه درآمدی ندارد و حتی در این شرایط سخت  باید هزینه های جانبی مثل اجاره و پرسنل را هم بپردازند آیا توانی برای این بزرگواران مانده است که بتوانند عوارض و مالیات  را هم تامین و پرداخت نمایند !! آیا اینگونه برخورد دوگانه با بازاریان ، باعث رکود بیشتر بازار واقتصاد نمی گردد!!؟

وی در ادامه خطاب به مسئولین چنین گفت:  اززمان شروع بیماری کرونا تاکنون بارها از بازاریان خواستیم واحد صنفی را تعطیل نمایند  این عزیزان هم بخاطر کمک به مسئولین خواسته مسئولین بازار را اجابت نمودند . بعنوان خادم بازاریان شریف ازشما مسئولین  انتظار داریم وقتی دستور تعطیلی بازار را صادر می نمائید به ادارات زیر مجموعه هم دستوردهید در این شرایط سخت با  بازاریان همکاری بیشتری نمایند  تا این عزیزان بیش از این متضرر نگردند .

لعلی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه بازاریان شریف شهرستان بابل خطاب به این عزیزان چنین گفت : می دانیم در سالجاری شما عزیزان خسارت  زیادی  متحمل شدید و ما بخاطر شرایط اقتصادی نتوانستیم از شما حمایت شایسته ای نمائیم بنده از مشکلاتی ناخواسته ای که برای شما بزرگواران ایجاد شده است صمیمانه عذرخواهی می کنم  امیدوارم با کنترل و مهار این بیماری ، بازار مثل گذشته بتواند فعالیت عادی خود را از سربگیرد تا دغدغه شما عزیزان مرتفع گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.