حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تجلیل ویژه ازحاج حسین لعلی  بزرگمرد بازار شهرستان بابل:
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۴
شناسه : 2166
بازدید 755
17

در آستانه نیمه شعبان میلاد آخرین منجی بشریت عالم حضرت مهدی (عج) به همت هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل مراسم تجلیل از حاج حسین لعلی بزرگ مرد بازاراین  شهرستان درتالار باغ زندگی برگزار شد. دراین مراسم باشکوه که مسئولین  صمت استان مازندران – امام جمعه – معاون استاندار و فرماندار ویژه – رئیس اداره […]

ارسال توسط :
پ
پ

در آستانه نیمه شعبان میلاد آخرین منجی بشریت عالم حضرت مهدی (عج) به همت هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل مراسم تجلیل از حاج حسین لعلی بزرگ مرد بازاراین  شهرستان درتالار باغ زندگی برگزار شد.

دراین مراسم باشکوه که مسئولین  صمت استان مازندران – امام جمعه – معاون استاندار و فرماندار ویژه – رئیس اداره صمت – مسئولین ادارات – فرماندهان نیروی انتظامی و  روسای اتحادیه های صنفی و پیشکسوتان بازارشهرستان بابل حضور داشتند پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید، حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن روحانی امام جمعه شهرستان بابل طی سخنانی با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) خطاب به حاضرین در مراسم تجلیل از حاج حسین لعلی چنین گفتند: برای بنده افتخاربزرگی است که در این مراسم ارزشمند ، تجلیل از بزرگمرد بازار شهرستان بابل شرکت نموده  تا از خدمات بیش از ۵۰ سال این برادر عزیز و خدمتگزار تجلیل نمائیم. وظیفه خود می دانم از بانیان این مراسم بی نظیر بویژه اعضای محترم هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل صمیمانه تشکر نمایم.

وی افزود: بازارموثرترین نهاد برای سلامت جامعه است . بازار به نحو گسترده ای در جامعه اثر گذار است .  به زعم بنده سلامت جامعه به سلامت بازار بستگی دارد اگر بازار سلامت باشد در سلامت سایر جاها و نهادها اثر می گذارد .

امام جمعه بابل درادامه چنین گفت : همه می دانیم سلامت بازار برای مسئولین کشور بسیار مهم است . ائمه اطهار هم بر سلامت بازار تاکید جدی داشتند . سلامت بازار بر روابط خوب اقتصادی در جامعه و  خانواده ها اثر می گذارد برای اینکه بازار ما سلامت لازم را دشته باشد نیازمند مدیریت صحیح در بازار هستیم .مدیران توانمند می توانند بازار را به جایگاه اصلی اش هدایت نمایند. خوشبختانه بازار شهرستان بابل از گذشته که بنام بارفروش بود و تاکنون ، بخاطر مدیریت خوب و  تجارت اثرگذارش،  همیشه از جایگاه ممتازی برخوردار  بوده است .

روحانی با ابرازرضایت از اقدامات مسئولین بازار شهرستان بابل چنین گفتند: خوشبختانه سلامت و تقوا در بازار شهرستان بابل حاکم بوده و هست .  بخاطر مدیریت خوب عزیزمان در بازار،  شرایط بازار شهرستان بابل مطلوب است . ارتباط مسئولین بازار و بازاریان شریف با علماء شهرستان هم بسیار قوی است . خدمات مسئولین بازار و در راس شان حاج حسین لعلی باعث گردید  بازارشهرستان بابل در سطح استان مازندران و استانهای دیگر شرایط ممتازی داشته باشد.

امام جمعه بابل در ادامه از اقدامات موثر و تاثیرگذار و حمایت های همه جانبه هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شهرستان بابل از کادر درمانی بخاطر شیوع بیماری کرونا تشکر کردو یادآورشد: در اوج شیوع بیماری کرونا، هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل علیرغم تحمل خسارت وارده، به کمک کادر درمانی و مردم نیازمند شتافتند و بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به بیمارستانها و مردم نیازمند کمک کردند که این مقدار کمک در سطح استان مازندران واستانهای دیگرنمونه  بوده است. بنده خداوند منان را شاکرم که این فرصت راداد تا امروز درمراسم تجلیل از برادر عزیزمان که بیش از نیم قرن در مدیریت و سلامت بازار نقش موثری داشته است شرکت نموده واز خدمات این عزیز تجلیل نمائیم .

وی در ادامه خطاب به حاضرین در مراسم تجلیل یادآور شدند: حاج حسین لعلی تمام مسائل دینی و معنوی را رعایت نموده و حمایت خوبی به مجموعه شهرستان  داشتند. این عزیز بیش از ۵ دهه در بازار شهرستان مدیریت داشته و با سلامت کار کردند، به نظر بنده این افتخار بزرگی برای یک انسان می باشد که ۵ دهه با افتخار فعالیت داشته باشند .

وی افزود: حاج حسین لعلی ۵ دهه در بازار انجام وظیفه نمودند و امروز، همه آمدیم تا از این مرد بزرگ تجلیل نمائیم . سلامت کار – اخلاق مداری این مرد بزرگ افتخاری برای ایشان و همه ماست و درس و عبرتی است برای دیگر عزیزان که راه و روش و منش ایشان را سرمشق کارشان قرار دهند و ادامه دهنده راه این مرد بزرگ باشند . بنده امیدوارم بازارشهرستان بابل همچنان از خدمات حاج حسین لعلی بهره مند باشد و مسئولین آینده بازار هم از تجربه گرانسنگ این مرد بزرگ بهره کافی ببرند.

در ادامه این مراسم بی نظیر، دکتر عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل طی سخنانی چنین گفت: خوشبختانه امام جمعه محترم بابل دروصف حاج حسین لعلی بزرگمرد بازار شهرستان بابل حق مطلب را ادا کردند  که دیگر نیازی بیش از این نیست . حقیقت اینست اخلاق و رفتار حاج حسین لعلی در شهرستان بابل و دیگر شهرها زبانزد است این بزرگوار تلاش وسیعی برای رفع مشکلات مردم و بازاریان شریف داشته اند بنده از ایشان خواهش کردم تا در خدمت شان باشیم و از تجریبات ارزشمند شان برای حمایت بیشتر از بازار شهرستان استفاده نمائیم به همین خاطر بنده ایشان را بعنوان مشاور فرماندارویژه در امور اصناف شهرستان بابل منصوب نمودم .

فرماندارویژه شهرستان بابل در ادامه سخنانش حکم مشاور امور اصناف فرمانداری ویژه حاج حسین لعلی را قرائت نمود  که مورد استقبال و تشویق پی درپی حاضرین در مراسم گرفت.

پس ازسخنان امام جمعه  وفرماندار ویژه شهرستان بابل ، حاج حسین لعلی  بزرگمرد بازار این شهرستان طی سخنانی  با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) و خیرمقدم گویی و تشکر از حضور سبز و با محبت  امام جمعه محترم  – معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه – فرماندهان محترم  نیروی انتظامی – روسای محترم  ادارات – روسای شورای شهر و شهرستان – رئیس و  اعضای محترم کمیسیون نظارت وروسای محترم اتحادیه های صنفی و بازاریان پیشکسوت دراین مراسم و تشکر ویژه از اعضای محترم هیات رئیسه و کارکنان زحمتکش اتاق اصناف بخاطر برگزاری این مراسم ،خطاب به حاضرین در مراسم – مردم و بازاریان شریف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بابل چنین گفتند:

سپاس قادر متعال را که به ما عنایت نمود تا خادم مردم و بازاریان شریف  شهرستان بابل باشیم. بنده وظیفه خود می دانم از مساعی و همکاری روسای محترم اتحادیه های صنفی با هیات رئیسه اتاق صمیمانه تشکرنمایم . بعنوان خادم شما خوبان در اتاق اصناف، برای شما بزرگواران – مردم خوب و بازاریان شریف شهرستان بابل  آرزوی موفقیت روزافزون مسئلت می نمایم . واقعیت اینست : افتخاربزرگ حقیراین بوده خادم شما خوبان باشم که همیشه یارو یاورمسئولین کشوربوده و هستید . اعتقاد داریم شما و بازاریان شریف شهرستان بابل ، درجنگ تحمیلی وبازسازی ویرانه های جنگ همت بزرگی نمودید که به هیچ وجه فراموش نخواهد شد. نیک بیاد دارم هرزمان مسئولین، ندای یاری سر می دادند شما خوبان  در صف مقدم لبیک گویان قرارداشته وبرای بسط و توسعه کشور پیشگام بوده و هستید. اینجانب بعنوان خادم کوچک شما روسای محترم اتحادیه های صنفی – مردم و بازاریان  شریف شهرستان بابل، همیشه قدردان لطف و محبت تان بوده وازخداوند منان به کرات خواسته و خواهم خواست برای افزایش روزی حلال و بسط و توسعه کشور عزیزمان بویژه  توسعه بازار، یارو یاورتان باشند.

 شما روسای محترم اتحادیه های صنفی استحضاردارید: خادم شما دراتاق اصناف درطول بیش ازنیم قرن خدمت درعرصه های مختلف، همیشه سعی کرد تا وفاق وهمدلی درمجموعه بازارحاکم گردد.  یقین بدانید هیچ چیز، حقیررامثل تعامل وهمدلی روسای محترم اتحادیه ها و بازاریان شریف خوشحال ومسرور نکرده و نمی کند.  وقتی مشاهده می نمایم  روسای عزیز اتحادیه ها با رفاقت و همدلی برای رفع مشکلات بازاریان وبسط و توسعه بازار تلاش داشته و دارند خداوند بزرگ را شاکر می شوم که بنده را در جمع این عزیزان قرارداده است. همیشه اعتقاد داشته ودارم؛ تنها با تعامل و همدلی و تحمل همدیگر می توانیم بر مشکلات موجود فائق آئیم وبرای رونق و توسعه بازارثمربخش باشیم . با همین منظر، مثل گذشته  همدل وهمصدا شویم و برای رفع مشکلات بازاربا تبیین راهکارهای اساسی و ارائه آن به مسئولین استانی و کشوری، زمینه را برای رشد بیشتر بازارفراهم سازیم . به زعم حقیر، اختلاف سلیقه به هیچ وجه بد نیست، بلکه در بعضی مواقع برای رفع معایب و مشکلات ویافتن راهکاری بهتر، مفید و ثمربخش است؛  ولی تحمل نکردن همدیگر آفتی است که ذره ذره وجودمان را مثل خوره می بلعد تا ریشه مان خشک شود!! امید خادم شما خوبان اینست با تحمل همدیگر حتی با وجود اختلاف سلیقه، راهکاری تبیین کنیم تا دراین چند صباح کوتاه عمرصدارت مان، خدماتی ناچیز به  مردم و بازاریان شریف ارائه گردد.  یقین بدانید خدمات کوچک امروزمان که نشاًت گرفته ازتحمل همدیگرمی باشد به هیچ وجه فراموش نشده و برای همیشه  ماندگار خواهد ماند.

عزیزان : خادم شما ،  همیشه این تفکر را داشته و دارد تا به همه، حتی  به مخالفان خود احترام بگذارد و ازطرح وایده این عزیزان،  برای توسعه بازاراستفاده بهینه نماید. این اطمینان را می دهیم به هیچ وجه از این تفکر باز نخواهیم ماند و مثل همیشه، از دوستان ومخالفان انتظار یاری برای رشد وتوسعه بازارداشته وخواهیم داشت. ازخداوند منان می خواهیم یک لحظه ما را به خود وانگذارد وهمیشه یار و یاورمان باشد تا بتوانیم سیره ائمه اطهاررا سرمشق خود قرارداده ورهرو راه این بزرگان باشیم. درپایان ضمن آرزوی توفیق بیشتر وبهتر برای اعضای محترم هیات رئیسه وکارکنان زحمتکش و صدیق اتاق اصناف و روسای محترم اتحادیه های صنفی، انتظارم ازشما و بازاریان شریف ومردم خوب شهرستان بابل اینست کوتاهی خدمتگزارکوچک تان را با بزرگواریتان  ببخشید و برایم دعا کنید که خداوند سبحان هم ازخدمات ناچیزم راضی باشد. شما را به خدا می سپارم ، امیدوارم خداوند منان همه را موفق و موید بدارد.

دراین مراسم هیات رئیسه اتاق اصناف – کارکنان اتاق – روسای اتحادیه های صنفی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به حاج حسین لعلی از خدمات عام المنفعه بیش از نیم قرن گذشته این بزرگ مرد بازار شهرستان بابل  تجلیل کردند.

حاج حسین لعلی بزرگ مرد بازار شهرستان بابل بیش از نیم قرن است در بازار این شهرستان فعالیت های عام المنفعه دارند حاج حسین لعلی دو دوره ۲ ساله و دو دوره چهاره ساله ریاست اتاق اصناف وبیش از  نیم قرن مسئولیت اتحادیه خبازان شهرستان بابل را بعهده داشتند بعلت قانون مجلس مبنی بر عدم شرکت اعضای تحت پوشش اتحادیه ها بیش از دو دوره در هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی ، مردم و بازاریان شریف شهرستان بابل از نعمت خدمات این مرد بزرگ محروم شدند . هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بمنظور ارج نهادن به خدمات صادقانه حاج حسین لعلی مراسم تجلیل ویژه ای برگزار کرد و با حضور مسئولین استان مازندران  و شهرستان بابل با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس و  ارزشمند به حاج حسین لعلی  از خدمات نیم قرن گذشته بزرگمرد بازار شهرستان بصورت ویژه تجلیل و قدردانی  کردند.

همچنین دراین مراسم فرماندهان نیروی انتظامی – مسئولین ادارات – مسئولین بسیج اصناف  روسای اتحادیه های صنفی – بازاریان پیشکسوت  شهرستان بابل باتقدیم  هدایایی ارزشمند و نفیس  به حاج حسین لعلی از تلاش های مثمرثمر نیم قرن گذشته این مرد بزرگ بازار شهرستان بابل تجلیل کردند

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل در لوح اهدایی ظرافت – پوررضا – کبودتبار و نبی زاده اعضای  هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل به حاج حسین لعلی بزرگمرد بازار این شهرستان چنین آمده است :

 محضر ارزشمند جناب آقای حاج حسین لعلی

ریاست محترم اتاق اصناف و بزرگمرد بازار شهرستان بابل

با سلام و تحیات و آرزوی توفیق الهی.

چه غرورآفرینند عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری؛ بیش از نیم قرن از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمتگزاری برای تحقق اهداف بازارشهرستان بابل، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران ازجان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه ؛ سنگر را به دیگران می سپارند. یقیناً رشد و توسعه بازار شهرستان بابل مرهون تلاش های بی دریغ حضرتعالی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء بازار قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویش می دانستید. به رسم تکریم و سپاسگزاری، این لوح سپاس به محضرپربار و ماندگارتان تقدیم می گردد. از خداوند منان سعادت روزافزون شما را خواستاریم.

در مراسم تجلیل بی نظیر از بزرگمرد بازار شهرستان بابل که به همت ظرافت – پوررضا – کبودتبار و نبی زاده اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل برگزار شده بود کارکنان زحمتکش اتاق اصناف –  مشاور اتاق اصناف – روسای محترم اتحادیه های صنفی و بازاریان پیشکسوت شهرستان بابل ، همکاری نزدیکی با  هیات رئیسه اتاق اصناف این شهرستان داشتند. دعوت از خانواده حاج حسین لعلی جهت شرکت در مراسم تجلیل،  از اقدامات  خوب و بسنده هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بوده است. مراسم تجلیل از حاج حسین لعلی با حضور خانواده ایشان برگزار شد و همین امر بر غنای مراسم افزود. شرکت کنندگان در مراسم ،  مراسم تجلیل از بزرگمرد بازار شهرستان بابل را بی نظیر دانستند و از مسئولین برگزار کننده تشکر نمودند.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.