حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از قهرمان کیک بوکسینگ:
۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۵۶
شناسه : 1643
بازدید 1225
24

 در مراسمی با حضورحاج حسین لعلی و کبود تبار رئیس و خزانه دار اتاق اصناف شهرستان بابل از هادی سیفی قهرمان کیک بوکسینگ مسابقات بین المللی کشور آذربایجان تجلیل شد. در این مراسم رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در عرصه ورزش تقدیرنامه ای به ایشان اهداء کرد. به گزارش روابط عمومی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 در مراسمی با حضورحاج حسین لعلی و کبود تبار رئیس و خزانه دار اتاق اصناف شهرستان بابل از هادی سیفی قهرمان کیک بوکسینگ مسابقات بین المللی کشور آذربایجان تجلیل شد.

در این مراسم رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در عرصه ورزش تقدیرنامه ای به ایشان اهداء کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف  شهرستان بابل ، درمتن تقدیرنامه اهدایی  رئیس اتاق اصناف به هادی سیفی  چنین آمده است .

برادربزرگوار جناب آقای هادی سیفی

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهداست .  اندیشه خلاق و فکر کارآمد در گرو داشتن جسم سالم و با نشاط است .  جسم سالمی که می تواند با غلبه بر سستی ها بعنوان یک عضو فعال، نقش موثری در پشبرد و پیشرفت اهداف یک سازمان ایفا نماید.  بدینوسیله کسب مدال طلای مسابقات آزاد بین المللی رشته ورزشی کیک بوکسینگ کشور آذربایجان را به جنابعالی تبریک عرض نموده و به پاسداشت این مهم، این تقدیرنامه  تقدیم حضورتان می گردد .  از خداوند متعال اراده ای راسخ و عزمی استوار در میادین ورزشی و ملی جهت پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی مسالت دارم .

حسین لعلی

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

لازم به یادآوری است آقای هادی سیفی از فعالان عرصه بازار می باشند و با چندین اتحادیه صنفی شهرستان بابل همکاری داشته و دارند این ورزشکار با اخلاق تاکنون ضمن کسب چند عناوین کشوری و بین المللی ، شاگردان بسیاری در ورزش کیک بوکسینگ تربیت نموده و بیش از ۱۰ ورزشکار جوان تربیت شده این قهرمان ، در عرصه های کشوری و بین المللی مدالهای رنگارنگی کسب کرده اند. رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در کسب عناوین قهرمانی و تربیت شاگردان در این رشته، با اهدای تقدیرنامه از زحمات این عزیزدر عرصه ورزش تجلیل نمود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.