حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از خبرنگاران پیشکسوت:
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۵۹
شناسه : 1682
بازدید 933
20

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت روز خبرنگار ازخبرنگاران پیشکسوت این شهرستان تجلیل کرد. حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در مراسمی جداگانه با اهدای لوح سپاس به  اقایان کفایی مهر – پورعلی – یوسف نیا – نتاج و هاشمی خبرنگاران پیشکسوت شهرستان بابل از زحمات این عزیزان جهت رشد و توسعه فرهنگی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت روز خبرنگار ازخبرنگاران پیشکسوت این شهرستان تجلیل کرد.

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در مراسمی جداگانه با اهدای لوح سپاس به  اقایان کفایی مهر – پورعلی – یوسف نیا – نتاج و هاشمی خبرنگاران پیشکسوت شهرستان بابل از زحمات این عزیزان جهت رشد و توسعه فرهنگی جامعه و  اطلاع رسانی مسائل و مشکلات مردم به مسئولین تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، در لوح سپاس رئیس اتاق اصناف به خبرنگاران پیشکسوت چنین آمده است .

لوح سپاس

خبرنگار  متعهد وسختکوش

رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند. هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نمایم.از ایزد منان برای شما و همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه ، توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی مسئلت می نمایم .

                                                                 حسین لعلی

                                                       رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.