حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تجلیل امام جمعه و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از نانوایان بخاطرتامین نان مردم در ماه مبارک رمضان:
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۴۴
شناسه : 1604
بازدید 1089
25

امام جمعه و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن  بازدید ازواحدهای خبازی  این شهرستان از نانوایان  بخاطر تامین با کیفیت  نان مردم در ماه مبارک رمضان تجلیل کردند. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل حجت الاسلام والمسلمین حاج مجتبی روحانی امام جمعه بابل به اتفاق لعلی رئیس اتاق اصناف و درزی نژاد نائب […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن  بازدید ازواحدهای خبازی  این شهرستان از نانوایان  بخاطر تامین با کیفیت  نان مردم در ماه مبارک رمضان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل حجت الاسلام والمسلمین حاج مجتبی روحانی امام جمعه بابل به اتفاق لعلی رئیس اتاق اصناف و درزی نژاد نائب رئیس اتحادیه خبازان از واحد های خبازی این شهرستان بازدید و ضمن تشکر از زحمات این عزیزان برای تامین نان مردم در ماه مبارک رمضان برای آنها  آرزوی توفیق بیشتری نمودند.

امام جمعه بابل و رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در این بازدید از سه تن از خبازان نمونه این شهرستان آقایان محمد یوسف مصطفی زاده –  حسین آقاجانپور- سید مقیم مقیمی که در ماه مبارک رمضان نان مردم را با کیفیت مطلوب تامین نمودند با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، در لوح سپاس امام جمعه و رئیس اتاق اصناف به نانوایان چنین آمده است :

                                 بسمه تعالی

رمضان شهر عشق و عرفان است              رمضان بحر فیض و احسان است

رمضان  ماه عترت و قرآن                        گاه تجدید عهد و پیمان است

سروران گرامی آقایان محمدیوسف مصطفی زاده – حسین آقاجانپور- سید مقیم مقیمی

کارنیکوی کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنانکه با روح بلند و مناعت طبع ، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو        می کنند به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردارند.  از شما سروران گرامی بابت تامین نان روزه داران در ماه پر فیض رمضان صمیمانه و خالصانه تشکر کرده و از ان کریم دانا و بینا ، خیر دنیا و آخرت را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

          مجتبی روحانی                                                      حسین لعلی

امام جمعه و رئیس ستاد احیای امر به معروف               رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه

      و نهی از منکر شهرستان بابل                              خبازان شهرستان بابل

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه خبازان شهرستان بابل پس ازبازدید و تجلیل از نانوایان شهرستان بابل از بذل و عنایت امام جمعه بابل به قشر زحمتکش نانوایان قدردانی کرد وگفت: نانوایان قشری زحمتکش هستند که با کمترین درآمد  در سرما و گرما نان مورد نیاز مردم را تامین می نمایند خوشبختانه حجت الاسلام والمسلمین حاج مجتبی روحانی امام جمعه محبوب بابل عنایت ویژه ای به این قشر زحمتکش دارند و بارها  این عزیزان را مورد لطف و تفقد قرار دادند بنده بعنوان خادم این عزیزان از عنایت امام جمعه بابل صمیمانه تشکر می نمایم.

وی در پایان چنین گفت : بازدید و تجلیل امام جمعه از نانوایان شهرستان بابل ،هم ما و هم این عزیزان را دلگرم کرده است تا با توانی مضاعف به مردم خدمت  نمائیم امیدواریم این لطف امام جمعه تداوم داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.