حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
از نمایندگان مجلس انتظار داریم خواسته بزرگان  بازار را در اصلاحیه قوانین اصناف لحاظ نمایند:
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۲۰
شناسه : 1930
بازدید 696
20

ازنمایندگان مجلس انتظارداریم در بررسی و بازنگری قوانین اصناف،  خواسته بزرگان بازار را لحاظ نمایند . این مطلب را مهندس قوانلو رئیس سازمان صمت استان مازندران در همایش هم اندیشی اصناف این استان اعلام کرد و گفت: دولت برای ایجاد هر فرصت شغلی  باید یک میلیارد تومان هزینه نماید ولی اصناف بدون استفاده از اعتبار […]

ارسال توسط :
پ
پ

ازنمایندگان مجلس انتظارداریم در بررسی و بازنگری قوانین اصناف،  خواسته بزرگان بازار را لحاظ نمایند .

این مطلب را مهندس قوانلو رئیس سازمان صمت استان مازندران در همایش هم اندیشی اصناف این استان اعلام کرد و گفت: دولت برای ایجاد هر فرصت شغلی  باید یک میلیارد تومان هزینه نماید ولی اصناف بدون استفاده از اعتبار دولتی، تاکنون اشتغال زیادی ایجاد کرده است. تنها دغدغه و خواسته مسئولین اصناف از نمایندگان مجلس اینست در بازنگری اصلاحیه قوانین اصناف، خواسته بحق شان را لحاظ نمایند.  امیدواریم نمایندگان مجلس به این خواسته توجه نموده تا دغدغه این عزیزان مرتفع گردد.

وی  افزود: دردو سال گذشته که کرونا شیوع پیدا کرد اصناف علیرغم اینکه خسارت زیادی دید ولی به کمک کادر درمانی شتافت تا این عزیزان بتوانند با امکانات بهتر و بیشتری این بیماری را کنترل نمایند. اما در این دو سال،  از اصناف هیچ حمایتی نشده است .

مهندس قوانلو درادامه ضمن  مقایسه نقش اصناف – صنعت و بخش کشاورزی استان مازندران در تولید ناخالص ملی، خطاب به حاضرین در همایش هم اندیشی اصناف مازندران چنین گفت: سهم اصناف درتولیدناخالص ملی درسال ۹۹ در سطح استان مازندران بیش از ۲۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است این در حالی است سهم صنعت در تولید ناخالص ملی در سال ۹۹ بسیار کمتر ازسهم اصناف یعنی چیزی در حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان بوده است. با توجه به اینکه، همه عقیده دارند  استان مازندران یک استان کشاورزی است سهم این  استان در تولید ناخالص ملی کشاورزی  10 هزار میلیارد تومان بیشتر از اصناف یعنی چیزی در حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ بوده است.  به زعم بنده اصناف نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد و اگر نمایندگان مجلس خواسته های مسئولین بازار را در تصویب قوانین لحاظ نمایند بازار می تواند کمک کار خوبی برای مسئولین باشد.

مهندس قوانلو، نقش اصناف برای توسعه کشور را بسیار مهم دانست و یاد آورشد: استان مازندران ، چهارمین بازار کشور و شهرستان بابل رتبه اول استان را دارد به همین خاطر، استان مازندران دربخش تجارت، اهمیت زیادی برای  کشوردارد.

ریئس سازمان صمت مازندران  درادامه ضمن توصیه  به روسای اتاق اصناف شهرهای این استان خطاب با آنها چنین گفت:  با توجه به اهمیت بازاربرای کشور ، شما بزرگان اصناف باید  دیدگاهتان را یکی نمائید تا مشکلات بازار مرتفع گردد.

وی در ادامه چنین گفت: به زعم بنده، مجمع نمایندگان استان مازندران از بازار این استان حمایت قاطع خواهد نمود چون این عزیزان از دل مردم و اصناف انتخاب شدند و با بزرگان بازار بوده و خواهند بود.

رئیس سازمان صمت استان مازندران در پایان ضمن تشکر از مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل بخاطر برگزاری اولین همایش هم اندیشی اصناف این استان ، ابراز امیدواری نمود با همت نمایندگان مجلس خواسته بزرگان بازار در بازنگری اصلاحیه قوانین اصناف تامین وتصویب گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.