حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 408 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
از نمایندگان مجلس انتظارمی رود در بازنگری قوانین اصناف ، نقطه نظرات بزرگان بازار را مد نظر قرار دهند:
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۲۱
شناسه : 1933
بازدید 687
23

دغدغه روسای اتاق اصناف ومشکلات بازار، دغدغه ما هم است ، درایام کرونا ما نتوانستیم از بازارحمایت  نمائیم. نیاز است نمایندگان مجلس قوانین اصناف را با نظر بزرگان بازار اصلاح نمایند تا هم دغدغه مسئولین اصناف مرتفع گردد و هم بازاریان شریف از امکانات و تسهیلات لازم برخوردار شوند. این مطلب را مهندس ولی زاده […]

ارسال توسط :
پ
پ

دغدغه روسای اتاق اصناف ومشکلات بازار، دغدغه ما هم است ، درایام کرونا ما نتوانستیم از بازارحمایت  نمائیم. نیاز است نمایندگان مجلس قوانین اصناف را با نظر بزرگان بازار اصلاح نمایند تا هم دغدغه مسئولین اصناف مرتفع گردد و هم بازاریان شریف از امکانات و تسهیلات لازم برخوردار شوند.

این مطلب را مهندس ولی زاده نماینده استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در اولین همایش هم اندیشی اصناف استان مازندران اعلام کرد و ضمن تشکر از مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل بخاطر برگزاری این همایش یادآورشدند: شهرستان بابل بعنوان بزرگترین شهرستان استان مازندران و پرجمعیت ترین شهرستان شمال کشوربا دارا بودن  25 هزار واحد صنفی،  نقش بسیار موثری در اقتصاد و اشتغال داشته و دارد.  این شهرستان در گذشته که بنام بارفروش بود قطب تجاری استان مازندران و استانهای همجوار بوده است ،  به زعم بنده  بازار بازوی توانمندی برای دولت بوده و خواهد بود .

وی افزود: زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد اصناف شهرستان بابل در سطح استان مازندران پیشقدم شد تا برای مقابله با این بیماری،  بازاررا تعطیل نماید.  بازاریان شریف علیرغم  اینکه خسارت زیادی متحمل شدند ولی با حمایت از کادر درمانی، زمینه را برای کنترل بیماری فراهم نمودند، بنده وظیفه خود می دانم از همکاری خوب این عزیزان صمیمانه تشکر نمایم.

فرماندار ویژه بابل در ادامه چنین گفت: بازار شهرستان بابل  در تمام حوزه ها پیشقدم بوده و هست به زعم بنده این پیشتازی بخاطر وجود و همت هیات رئیسه اتاق اصناف این شهرستان می باشد.

وی درادامه ساخت برج اصناف شهرستان بابل را یکی از دستاوردهای مهم بازار اعلام کرد و خطاب به روسای اتاق اصناف شهرهای مازندران یادآورشد:  یکی از افتخارات دوران خدمتی بنده، اهتمام ویژه بازار برای ساخت اولین برج اصناف کشور در بابل می باشد.  برج زیبای اصناف شهرستان بابل  با حمایت و همکاری تمام مسئولین و تلاش مضاعف هیات رئیسه اتاق اصناف این شهرستان ساخته شده است. یقین داریم اگر این همت  وهمکاری نبود این برج ساخته نمی شد.

مهندس ولی زاده در پایان یادآورشد: بازار نقش بارزی در اقتصاد کشور و اشتغال داشته و دارد باید از پتانسیل بازار برای رفع مشکلات کشور استفاده اساسی شود. اگر مسئولین از بازار حمایت نمایند با امکانات خوب بازار، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.  بزرگان بازار از نمایندگان مجلس انتظاردارند در بازنگری قوانین اصناف ، نقطه نظرات این عزیزان را مد نظر قرار دهند امیدواریم با همکاری مجلس و بزرگان بازار، بهترین قوانین برای توسعه بازار و رفع مشکلات بازاریان شریف تصویب گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.